Co się wydarzyło w Madison County

W ostatnim czasie często zauważam różne formy działalności mającej na celu zachęcenie Polaków do czytania książek. Tylko w samym październiku odbyły się m.in. 17. Targi Książki w Krakowie czy akcja Zaczytaj się w Olsztynie. Podobnych akcji przybywa co bardzo mnie cieszy, gdyż jestem tzw. "pożeraczem książek" :-)
Dziś chciałabym wam polecić jedną z powieści, która wywarła na mnie spore wrażenie. Dlaczego? Wzięłam ją do ręki tylko za namową koleżanki, gdyż moje zainteresowania literacki nie skłaniają się ku temu gatunkowi. Jaki efekt? Całość przeczytałam w jeden wieczór, a na końcu płakałam wzruszona historią głównej bohaterki-  Franceski. Powieść napisana językiem, który zachęca do przeczytania kolejnej strony, i kolejnej ....i tak docieramy do końca książki :-)
Wiem, że powieść ta została zekranizowana, a główne role zagrali bardzo dobrzy aktorzy: Meryl Streep i Clint Eastwood. Osobiście nie miałam okazji zobaczenia filmu, ale książkę z czystym sumieniem polecam.

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka