Błogie lenistwo. Konkurs

Witam wszystkich w ten ponury, szary dzień. Taka pogoda, że najlepiej cały przeleżeć w łóżeczku pod ciepłą kołderką :)

U nas błogie lenistwo. Z łóżka zwlekliśmy się po 10 (pomimo bezsenności fajnie poleżeć we dwoje).  Na talerzach tradycyjnie królowała jajecznica przyrządzona przez męża - mistrza tej potrawy :) 

Cudowne są dni kiedy nie muszę spędzać ich sama - wtedy nawet pranie i prasowanie nie jest tak męczące :)

Również przypominam o moim rozdaniu i serdecznie zapraszam do zabawy. Już jutro ostatni dzień ROZDAWAJKI. Wystarczy kliknąć na banerek znajdujący się w górnym, prawym rogu okna tego bloga. A banerek wygląda tak :
 Może coś na poprawę humoru :) Widzieliście nową reklamę Vivus - dla mnie wymiata :)

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Oh jak fajnie poleniuchować, a ja dziś miałam powrót do pracy po urlopie..ciężko.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to faktycznie współczuję i to jeszcze powrót w sobotę? Następnym razem do poniedziałku chociaż poleniuchuj :)

      Usuń
  2. Królowa jajecznica najbardziej smakuje mi w wersji mojego taty ;)
    Zapraszamy pisane-szczesciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka