Czterokołowy zawrót głowy



W kwestii wozu dla naszego synka sprawa miała być bardzo łatwa i od dawna obmyślona.
Brat oddał nam furę po swoich dzieciach – podobno u nich produkcja zakończona :)  Super. Na początek, tyle co będziemy chodzić na spacery z Kacperkiem (termin na styczeń) starszy model wystarczy. No i by wystarczył, gdyby nie gabaryty oferowanego wozu. Stare budownictwo bloku i skrzynki na listy zamontowane pomiędzy parterem a piętrem uniemożliwiają wniesienie go do mieszkania. Jedynie całkowite podniesienie do góry daje taką szansę. Tylko gdzie ja sama z tak ciężkim sprzętem :/ Nawet Rexona nie pomoże. Suma sumaru pomysł upadł zanim na dobre się rozkręcił.

Poczytaliśmy recenzje i wybraliśmy model 2w1. Dumni poszliśmy do sklepu. Niczym nas nie zagną – pomyśleliśmy. A tu kolejny klops. Pani poleciła nam inny model, równie dobry, bez żadnych reklamacji od czasu kiedy weszli w jego sprzedaż. No i baba zgłupiała – co mam teraz robić? Z powrotem do domu poczytać o nowym zaproponowanym modelu. Ehhhh.

Dylemat dalej trwa- czy postawić na znany model, chociaż opinie na forach gorsze, czy na mniej znany model a lepsze opinie. Cel jest jeden: wózek powinien być solidny i aby spacerówka posłużyła nam jak najdłużej.

Proszę Was o pomoc i kilka słów jeżeli macie któryś poniższych modeli. Doradźcie. Plssss
Model 1: Bebetto Nico Plus 2w1
Model 2: X-lander X-MOVE 2w1

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Oj ja nie pomogę, ale jak widać każdy tak ma że w sklepie pojawiają się dylematy i zmiana zdania. Ciekawe na jaki się zdecydujecie.
    X-Landery są częste na ulicy, mnie osobiście podobają się kubełkowe spacerówki więc nie wiem czy zdecydowałabym się na inną.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze wyczytałam to kubełkowe nie mają regulowanego oparcia. U mnie i u męża w rodzinie dzieci wielkie jak chowane na sterydach :) Często wyrastają z gondoli zanim zaczną siedzieć stabilnie -tego się boje, aby nie pionizować dziecka za wcześnie.

      Usuń
  2. My wybraliśmy Bebetto Nico Plus czy się sprawdzi to się dopiero okaże bo poród we wtorek :) kilka koleżanek ma ten model i sobie chwali dlatego się na niego zdecydowaliśmy. Model ten opisuję na swoim blogu my wybraliśmy niebieski i jest śliczny. Dobre opinie słyszałam też o Tako City Move

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zaczerpnęliśmy opinii jedynie z internetu. Znajomi nie mają żadnego z nich. Dobrze, że piszesz o swoich znajomych którzy są zadowolenie - to tez jakaś wskazówka :)

      Usuń
  3. Najlepsze sa te dwa 2w1 lub 3w1. My mamy taki z fotelikiem, gondola i spacerowka. Sprawdza sie fantastycznie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w grę wchodzi opcja 2w1, gdyż fotelik już mamy. Jednak dylemat z wyborem modelu taki sam co w przypadku 3w1 :D

      Usuń
  4. Jak wiesz, my się wahaliśmy pomiędzy Mutsy i X-Landerem. Mąż po wizycie w sklepie, zdecydował się na X-Landera, mnie już się nie chce myśleć i zdaję się na jego opinię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja Ci powiem, że myślałam między Mutsy a X-landerem - wybrałam Mutsy - bo X-landery mają zwężone gondole w środku co powoduje, że dziecku jak większe nie wygodnie. A jeśli chcesz dużą gondole bo duże dzieci w rodzinie polecę Bugaboo mają fakt faktem kubełkowe siedzenia w spacerówce, ale gondola się składa na płasko, jest lekka, duża, prostokątna, szeroka, i bardzo lekki wózek jest koleżanka ma taki, dziecko nie ma wg mnie szansy an wyrośnięcie z niej. I kupiłabym na Twoim miejscu Głęboki Bugaboo bo dziecko spokojnie może potem w niej siedzieć, ma wysokie ścianki i nie wypadnie, a potem kupiłabym spacerówkę albo z innej firmy np Peg Perego Pliko 3 albo kupiłabym Mutsy 2w1 bo X-landera ma koleżanka zadowolona nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuzynka przy wyborze wózka 3w1 zrobiła bardzo dokładny wywiad wśród swoich znajomych i również po ich opinii odrzuciła x-landera :/ Chyba za dużo tych negatywnych opinii słyszałam. A wózek Bugaboo ładny jednak nie na moją kieszeń :/

      Usuń
    2. A używany nie wchodzi w grę? Można znaleźć w fajnych cenach w bardzo dobrym stanie wózki? :)
      Zapytam jeszcze czy jesteś wysoka czy należysz do osób 165 maksymalnie?

      Usuń
    3. Nie mamy nacisku, że ma być to nowy wózek. Nawet szukaliśmy używanych - x-landerów jest pełno, co mnie dziwiło, że dziecko ma pół roku a ludzie sprzedają opcję 3w1, a Nico Plus jak na lekarstwo. Ja mam 160cm - szału bez :D jednak mąż ponad 180cm, nie wiem jak to się sprawdzi przy takim wzroście.

      Usuń
    4. No to najlepsza jednak rączka wysuwana dla Was będzie :)
      A czemu nie Mutsy np? Używane są w przyzwoitej cenie a jak dla mnie wózek nie do zdarcia. Ale fakt kto co lubi i potrzebuje od wózka ma duże znaczenie. Gdzie mieszkasz, jakie masz trasy oraz mikroklimat ma duże znaczenie :) Więc wybór trudny i nie do pozazdroszczenia. A nie macie gdzie 3mać na półpiętrze lub na dole wózka? Koleżanka wyciąga wózek z piwnicy bo też na 4 piętrze mieszka :)

      Zapraszam do nie na bloga:)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Właśnie oblookałam i przyznam, ze baaardzo mi się podoba model Mutsy 4Rider. Porównując do Nico Plus to wózek Mutsy ma podobną wagę - większą o ok.0,5kg. Po złożeniu również jest większy- tu już w grę wchodzi ok 10 cm. Opinie podobne :) Każdy na coś narzeka ale i chwali :)

      Trzymanie wózka gdziekolwiek poza mieszkaniem odpada. Problem będzie tylko na ok. 6 m-cy bo później liczymy, że pójdziemy do naszego nowego kąta, a tam problemu nie będzie, jedynie aby wózek sprawdzał się na piaszczystych drogach

      Usuń
    7. No to Mutsy się sprawdza nawet na zaspach, nie wiem jak Nico gdyż styczności z nim nie miałam. Tylko też nie wiem na jakie koła patrzysz? My mamy pompowane, wszelkie piachy, nierówności i dziury przejeżdżamy gładko choć czasem trzeba przód wózka unieść - ale to łatwe. Mnie chyba najbardziej przekonało możliwość doczepienia 5 litrowego kosza, który sprawdza się na zakupy jak i na samodzielny spacer na plażę, gdyż wszystko do plażowania się mieści, łącznie z namiotem plażowym :)

      Usuń
  6. Najlepsze są te 3w1 :)
    nosiedłko , gondola, spacerówka :)
    Mieszkamy na 4 piętrze bez windy także znoszenie, wciąganie wózka jest jak dla mnie hardcorem ;/
    Wózek musi być solidny ale także lekki :)
    Osobiście nie podobają mi się Xlander'y ;/
    Chyba wybrałabym model nr. 1 ale to tylko moja opinia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria dziękuję za opinię. Popieram z tą solidnością i lekkością :) Muszę jeszcze dobrze zobaczyć sposób i łatwość wpinania gondoli do stelaża - to też ważne. Stelaż złoże i w jedną rękę a dziecko z gondolą w drugie - wtedy może zmieszczę się na zakrętach na klatce :)
      Model 1 ma ten plus, że gondola większa.

      Usuń
  7. Przy okazji zapraszam na blog na mała rozdawajkę :)
    http://mamalolipoli.blogspot.com/2013/11/rozdawajka-zapraszam-do-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, chętnie skorzystam :) Rozumiem, że daty są pokręcone? Do kiedy trwa rozdanie?

      Usuń
  8. My mieliśmy Tako Princessa i byliśmy bardzo zadowoleni. Wózków, o których piszesz, niestety, nie znam. Życzę trafnego wyboru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny wózeczek. Poczytam o nim i wezmę pod uwagę. Dziękuję za ta propozycję. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. My zdecydowaliśmy się na X-landera. Przy wyborze wózka szczególną uwagę zwracaliśmy na spacerówkę, bo przecież w niej dziecko będzie jeździło dłużej niż w gondoli. Ta w x-landerze właśnie najbardziej nam odpowiada i wydaje się najwygodniejsza, ma np. podpórkę na nóżki (czego sporo wózków nie ma).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, że napisałaś. Też na to zwracałam uwagę oraz żeby spacerówka rozkładała się do pozycji leżącej - oba modele mają tą opcję :) Napisz jeszcze czy jesteś zadowolona z x-landera i jaki masz model.

      Usuń
  10. Wybór wózka już jakiś konkretny padł? Bardzo prosiłabym o opinie, bo sama stoją przed wyborem. I nie mam pojęcia na co postawić, wybór tak wielki że szok!

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka