Pielęgnacja ciała kobiety w ciąży




Z wielkim strachem patrzyłam na to co działo się z moim ciałem już na samym początku ciąży. Od 10 tygodnia zmuszona byłam nosić ciuchy ciążowe ze względu na bardzo duży brzuch - w obwodzie pasa +10 cm. Przyznam, że miałam nawet ogromne obawy jak skończę w 40 tygodniu wiedząc, że moja mama rodząc brata ważyła około 100 kg :-/.  Dziś wagę mam w normie, a brzuch jakbym połknęła piłkę ….. ale taką lekarską :-)
Właśnie od 10 tygodnia ciąży, widząc te dodatkowe centymetry, zaczęłam szczególną pielęgnację ciała z naciskiem na brzuch, piersi i uda. Przejrzałam chyba połowę dostępnych artykułów na temat nawilżania i sposobach uniknięcia rozstępów. Mój wybór padł na oliwkę Bio-Oil oraz za namową pracownicy drogerii na krem Garnier Intensywna Regeneracja.

Oliwka miała być wydajną, jednak nie jest dlatego stosuję ją jedynie na brzuch, natomiast krem Garnier na pozostałe części. Rozstępów do chwili obecnej udało mi się uniknąć. Tylko nie do końca jestem pewna czy to wyjątkowe działanie tych produktów czy zasługa genów, bądź przebiegu ciąży i hormonów :-)
Jednak z czystym sumieniem mogę polecić krem z serii Garnier, który bardzo mi podpasywał i zostanę przy nim. Sprawdza się idealnie. Tak samo jak stosowane przeze mnie od kilku lat kozie mleko firmy Ziaja.Garnier jest nawet ciut lepszy, gdyż szybko się wchłania, skóra jest nawilżona ale nie ma na niej tłustej warstwy, a ubrania nie przyklejają się do ciała.
Produktów dostępnych na rynku jest bardzo dużo i chyba najważniejsze, aby wybierać te intensywnie nawilżający oraz mające na opakowaniu potwierdzenie, że można stosować je w ciąży :-)


Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Cieszę się,że zajrzałaś do nas,bardzo chciałam "poznać"dziewczynę,która jest w podobnym etapie ciąży i proszę :)
    Ostatnio lekarz także powiedział nam,że termin wypada na 25.01.2014 ale jednak myśli,że 30 to będzie to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam również :-) U nas USG pokazuje, że ma być to 18.01.2014 :-)
      Badania i kalendarzyki swoją drogą a zobaczymy co nam natura przyniesie :-D

      Usuń
  2. witaj,

    Krem intensywna regeneracja to nie najlepszy pomysł dla skóry i dziecka w czasie ciąży. Odsyłam do mojego bloga, tutaj np. pisze o PEG, który tez jestw składzie tego kremu www.kosmetyczkamobilnakr.wix.com/krakow
    Nie długo pojawi się wpis czeg unikać z kosmetyków będąc w ciąży i karmiac dziecko.

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka