Prezenty, prezenty, prezenty !!!!!

Wczorajszy dzień obfitował w obdarowywanie naszej rodzinki prezentami, co nas baaardzo cieszy:) Jakimś trafem w przeciągu kilku godzin - potrójna radość :)

Ulubiona ciocia Agnieszka wysłała paczuszkę niespodziankę z ciuszkami dla naszego Smyka :) Ubranka śliczne i do tego świeżutko wyprane. Od razu poszły po żelazku . Teraz czekają na użycie.
Cioci Agnieszce bardzo dziękujemy i dużego buziaka ślemy :*

Regularne paczuszki o Agi, która sama urodziła w sierpniu, przyczyniają się do wyboru coraz to nowszych ubranek, którymi się zauroczyłam i chciałabym, aby Kacperek miał w nich wykonane pierwsze zdjęcie zaraz po porodzie. W tej edycji wygrał pajacyk "Krówka" :D

Kolejną niespodziankę przyniósł Pan Kurier. Był to kartonik a w nim nasza pierwsza wygrana pod postacią blogerki :) Prezent otrzymaliśmy od Agnieszki prowadzącej blog "Super dzieciaczki" i był to Listonosz Pat :) Za prezent -DZIĘ- KU-JE-MY :D Listonosz zajął honorowe miejsce na półeczce i czeka na małego zbója :)

A teraz specjalne podziękowania dla malutkiego Gabrysia, który cudownie sprawdził się w roli osoby losującej. Ta radość z zabawy - bezcenna, ten uśmiech ... super. Dzięki Gabrysiowi zostaliśmy obdarowani zestawem I w zabawie - "ROZDANIE U GABRYSIOWEJ MAMY :)"

Również przypominam o moim rozdaniu i serdecznie zapraszam. Wystarczy kliknąć na banerek znajdujący się w górynym, prawym rogu okna tego bloga. A banerek wygląda tak :

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Cieszę się, że Listonosz Pat przypadł Wam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych. Świetne ciuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranego Pata :) Super, że ciuszki dostajecie - bardzo ładne :)
    Tylko mam jedno "ale" do Gabrysiowej rozdawajki:
    - są to produkty próbki, które możesz dostać od producenta już teraz, a do rabatów FP zapraszam na stronę FisherPrice do dodatkowo dostaniesz Lwa z lusterkiem - przepraszam ale musiałam to napisać ;) Aczkolwiek fajnie, że dostałaś :) Jak chcesz mogę Cię przeprowadzić przez strony na której dostaniesz takie próbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. No widzisz ja ciągle poznaję świat internetu i chyba nie do końca go ogarnęłam. Jeżeli masz czas to ja poproszę o taką instrukcje gdzie mogę dostać próbki produktów na niemowlaków :)

      Usuń
    2. To napiszę Ci wieczorem wszystko przez Google + tylko odkopie sobie linki :)
      Miłego dnia :)

      Usuń
  4. Wspaniałe prezenty :) gratuluję wygranych.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ;) życzyć nie życzyć ;) zobaczymy, ale nie sądzę by to było już.

      Co do koleżanek to moje niestety też są daleko, nie mam z nimi styczności na co dzień :(

      http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

      Usuń
  5. Ten listonosz Pat , przypomniał mi moje dzieciństwo ! :)
    Pamiętam jak na tv leciała dobranocka o 19 , w roli głównej PAT I KOT ! :)
    Pozdrawiam :)
    ps. ciuszki super :)

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka