Kto chętny do zabawy?

Choinka ubrana - pięknie mieni się światełkami. Z oknem cudowny widok - biało dookoła :D
Uwielbiam ten okres przedświąteczny i nie ważne, że do świat jeszcze ponad  2 tygodnie, śnieg może stopnieć ! Cieszę się chwilą i tym co mam na dzień dzisiejszy :D

Właśnie odjechali goście - brat z bratową i dwie małe rozbójnice. Niby tylko dwie, ale czego one nie wymyślą?!!! Mieszkanie dawno nie było w tak kiepskim stanie :/

Była zabawa i to trochę je uspokoiło. Co roku z ciocią robią ozdoby choinkowe :D W tym jak i zeszłym roku królowały ozdoby do pomalowania wykonane z gipsu (papierowe wykonują z mamą)
Szkoda, że nie mam zdjęć bo aparat padł :/  Mikołaja całego pomalowanego na brązowo pierwszy raz widziałam :D

Troszkę nam tych ozdóbek zostało bo ciocia chyba za bardzo zaszalała. Dlatego zapraszam osoby chętne do pomalowania ich razem z nami :)

Ktoś chętny? Wystarczy komentarz pod tym postem lub na FB. 
Nie ma banerków ani udostępnień publicznych.
Zabawa dotyczy osób, które są ze mną i czytają mojego bloga (polubili mnie na FB lub są obserwatorami)

Tak będzie wyglądała paczuszka (zdjęcia wykonane telefonem więc za jakość przepraszam)
13 aniołków
6 typowo świątecznych figurek
P.S. Figurki malujemy farbami.


Osoby chętne zapraszam do 12.12.13 tak abym 13stego w piątek mogła wysłać paczuszkę - UWAGA: data przypadkowa :)

A to cudny obraz z mojego balkonu :D

Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Wow i Ty to sama zrobiłaś :) Fantastyczne. Jakby mi się poszczęściło to chętnie bym takie przygarnęła :) dla mojej Pati oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce, ja chce;) Fajne figureczki;) Tylko jeszcze zdradź czym się je maluje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczą zwykłe farbki :) Nam się sprawdziły z Reala za 3,99 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak przygotowywać mieszkanie na święta :) mnie to jeszcze czeka, muszę wszystko zaplanować i dokupić. Choinkę ubieram przed Wigilią dopiero.
    Śliczne figurki, mam takie dwie ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. plakatowe są ok sama tak robię :)
    I fajnie wygląda jak się ma brokat i obklei nim skrzydełka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany Ciocia, ile Ty tego masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam jeszcze więcej więc myślę, że kilka osób zostanie obdarowanych :)

      Usuń
  7. Ale fajnie chętnie pomalujemy aniolki z Wami ;-) staję w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ALE WIDOK U NAS ODRAZU WSZYSTKO TOPNIEJE;( a aniołki cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś i u nas klapa :/ Śnieg się roztopił, przyszedł mróz i mamy lodowisko na chodnikach :/

      Usuń
  9. Ale słodkie figurki, i jaki masz widok za oknem, tyyyyyyle śniegu. Ja i moj D też dzisiaj wyciągnelismy choinkę, jutro ja ogarniemy :) zawsze mieliśmy już na Mikołaja no ale ze względu na przeprowadzkę i remont to się troche opóźnia wszystko. Figurki na prawdę fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jakoś w tym roku tak wcześnie. Tym bardziej, że sztuczna - Liczę, że już po raz ostatni :)

      Usuń
  10. Super! My dopiero zaczynamy sezon robienia ozdób. Juz niedługo rownież się pochwalimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja jestem wielką fanką takich bajerów :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Czyli chętna po takie maleństwa ? :D Pozdrawiam

      Usuń
  12. Jaki piękny widok! Ile ja bym za taki oddała! U nas spadło trochę śniegu, ale deszcz już skutecznie się go pozbył :/

    I ja chętnie z moją chrześnicą aniołki pomaluję, będzie miała zajęcie inne niż komuter po przyjściu z przedszkola ;)! Bo Gabryś to jeszcze za mały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze my ! Jeszcze my! :) Takich "eńdżelsów" jeszcze nie malowałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ustawiam sie w kolejce jeszcze nie miałam aniołków nigdy
    ,moze z wnusiami pomalujemy takie cudeńka:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny widok u nas wciąż brak śniegu :( aniołki cudowne ! pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się do zabawy. Na mojej choince wciąż brakuje aniołków - trzeba to zmienić :P

    Pozdrawiam :)
    am85@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jakie fajne aniołki :) Też ustawiam się w kolejce :) Moze 13 piątek przyniesie szczescie :):)

    Zazdroszcze tego śniegu, u nas go nie ma jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne, oczyma wyobraźni widzę je już moim mieszkaniu:)
    szeriapple@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie przygarniemy takie cuda bo my bardzo lubimy kreatywnie spędzać czas...a tak sie jeszcze nie bawiliśmy)))
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniołki mogłyby zamieszkać w moim domku, bo kolekcjonuję anioły :) I syn miałby super zadanie malowania figurek.

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka