Liebster Blog Awards

Ależ ja dziś nachalna :D
4:00 w nocy a babsko nie ma co robić i zaśmieca skrzynkę :D
Sorry ale bezsenność to ten gorszy aspekt ciąży :D
Nadrabiam zaległości i odpowiadam na pytania kilku nominacji do Liebster Blog Awards

Zestaw I
Od Mamymichalisia prowadzącej bloga wymarzona-rodzinka

1.           Jaką mamą jesteś? Jaką mamą chcesz być?
Pełnoetatową mamą zostanę już niedługo – terminowo w styczniu :D
A jaką mamuśką będę? Sama jestem ciekawa :D
Chciałabym tylko aby moje dziecko czuło, że jest kochane i w pełni akceptowane takim jakim jest. Aby wiedziało, że będąc na zakrętach życiowych ma gdzie wrócić i ma oparcie w rodzinie.
2. Ile chciałabyś mieć dzieci?
Na razie jedno będzie ok., a później czas pokarze :D
3. Co lubisz robić najbardziej?
Nie mam jednej ulubionej czynności. Jestem kobietą wiec zmienność leży w mojej naturze :D
4. Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Lubię zimę, gdy jest słoneczna a dookoła pełno białego śniegu
Lubię wiosnę za tą świeżość i cudowne spacery wśród zieleni
Lubię lato za możliwość wylegiwania się w słońcu i ciepłe wieczory
Chyba tylko jesieni nie lubię – zawsze taka szara, ospała i brzydka w swej istocie
5. Jesteś za tym aby rozpieszczać czy raczej trzymać "rygor"?
Hmmm ciężkie pytanie i dla mnie chyba na nie za wcześnie. Plan jest rozpieszczania z pewnymi zasadami i granicami :D
6. Jeżeli karmisz piersią , jak długo zamierzasz?
Nie karmię bo nie mam kogo :D, ale bardzo bym chciała, aby moje dziecko do 6 m-ca życia było tylko na cycu
7. Jeżeli karmiłaś piersią podpowiedz jak odzwyczaić od tego dziecko?
Nie wypowiadam się bo nie karmię :D
8. Jak zasypia Twoje dziecko?
Nie wypowiadam się
9. Twój ulubiony kosmetyk?
Uwielbiam lakiery do paznokci, mam ich chyba z 20 szt i ok. 10szt odcieni do hybrydy :/
10. Książka godna polecenia?

Tematyka dla mam – „Język niemowląt. Moja mama mnie rozumie”

Książka cudowna bo nie narzucająca reguł wychowania a jedynie pokazująca co możemy zrobić, gdy dana kwestia nas przerasta. Pokazuje, że macierzyństwo nie jest wcale takie łatwe i nie ma możliwości zaplanowania całego tego procesu.

11. Ulubione danie?

Określam to jedzeniem mokrym :D Czyli kebab, spaghetti, itp. co ma w sobie sos

Zestaw II

 Od Magdaleny prowadzącej bloga Zapiski przyszłej mamy

 

1.           Największe zalety i wady prowadzenie ogólnie dostępnego bloga?
Zaleta –więcej cennych rad od ludzi z doświadczeniem w danej kwestii
Wada – ludzie są tylko ludźmi dzielącymi się na życzliwych i tych mniej
2. Czy konsultowałaś się z bliskimi przed założeniem bloga?
Nie. Mój Blog jest prowadzony anonimowo. Wie o nim mąż i kilka koleżanek będących mamami. Na razie tak zostanie. Może niedługo uznam, że czas na ujawnienie tego faktu :D
3. W jaki sposób starasz się wypromować swojego bloga?
Nie jestem w tym najlepsza. Czytam blogi osób dla mnie ciekawych i czasem zajrzę na inne, które widuje na blogach obserwowanych. Wtedy ktoś dostrzega mnie i tak jakoś się kręci :D
4. Czy są tematy, których nie chciałabyś nigdy poruszać na swoim blogu?
Jasne, że tak :D Jest ich mnóstwo :P
5. Ulubiony blog kulinarny.
Nie odpowiem bo jest ich kilka i z szacunku dla ciężkiej pracy osób ich prowadzących nie ma sposobności wybrania tego jednego. Na każdym coś znalazła dla siebie i to najważniejsze :D
6. Ulubiony sposób spędzania czasu z rodziną i bliskimi.
Wszystko, aby nie „nasiadówy”. Świadomość urodzin, imienin i ciągłego siedzenia za stołem to dla mnie za dużo :D Jestem zwolenniczką świeżego powietrza - grille, spacery, plażowanie, nawet głupie siedzenie na ławce nad jeziorem i wpatrywanie się w łabędzie jest dla mnie o niebo lepsze :D
7. Czy masz w domu jakieś zwierzę?
W swoim nie i długo nie będę miała. Za dużo czasu spędzam poza nim a nie wszędzie weźmiesz zwierzaka i nie każdy życzy sobie takich gości. No chyba, że możemy tu zaliczyć rybki to tak – będę miała niedługo. Mąż pracuje nad dużym akwarium :D
8. Ulubiony serial telewizyjny.
„Walking dead”- czekam na kolejny sezon,
 obejrzałam też wszystkie odcinki „Prison Break”
9. Miejsce, o którego zwiedzeniu marzysz?
Jedynym takim miejscem są Włochy, a poza tym nie interesuje mnie zwiedzanie – leniuszek jestem :D
10. Książka czy film?
Książka zdecydowanie
11. Ulubiony smak lodów.
Czekoladowe zawsze, dla urozmaicenia straciatella z kawałkami czekolady :D
 

Zestaw III

Od Pauliny prowadzącej bloga Sto pociech

 

1.           Jakie masz pomysły na rozwój swojego bloga? Czego możemy się po nim spodziewać w przyszłości?
Zaczynając pisać nie miałam konkretnego planu, wyznaczonych etapów do przejścia, nawet nie wiedziałam czy to dla mnie. Teraz jestem zadowolona z tego, że poznałam wielu ludzi chętnych do udzielania rad oraz pokazujących jak cudowne jest macierzyństwo nie kryjąc przy tym chwil słabości.
Co przyniesie czas też nie wiem. Nie umiem odpowiedzieć.
2.   Co najbardziej inspiruje Cię do pisania?
Ogólnie ujmując: życie codzienne z naciskiem na etap w którym się znajduję
3.   Umiejętność, którą posiada Twoja babcia, a której chciałabyś się nauczyć (druty,szycie, drożdżowe ciasto)...
Ach te babcie, one umieją wszystko i zajmuje im to sekundy :D Umiejętności może mniej zazdroszczę niż tych cech charakteru które posiadają, ale jak muszę to chyba gotowania prawdziwych obiadów – nie tych z użyciem gotowych mieszanek z torebek, kostek, mrożonek- tylko tych polskich, zdrowych i porządnie posolonych :D
4.   Jaki jest Twój sposób żeby odreagować? Co robisz dla relaksu?
Zależy w jakiej kwestii. Ciężko mnie wyprowadzić z równowagi i odreagowanie nie jest mi jakoś specjalnie potrzebne. No chyba, że chodzi o ostatni czas to łzy, łzy i jeszcze raz łzy :/
5.   Jak zmieniły się Twoje poglądy na wychowanie dzieci kiedy sama zostałaś matką?
Pogadamy za rok jak będę miała coś do powiedzenia w tej kwestii :D
6.   Jakie tematy najchętniej czytujesz na innych blogach?
Macierzyństwo i wszystkie jej aspekty, uroda, kulinaria (…)
7.   Ulubiona aktorka Twojego mężczyzny, o którą jesteś zazdrosna...
Hehe a to można być zazdrosnym o takie coś? Chyba muszę się doszkolić :D
8.   Imię jakie chciałabyś nadać swojemu dziecku, ale się nie odważysz...
Nie ma takiego :D
 

Zestaw IV

Od przyszłej mamy prowadzącej bloga Misia i kot


  1. Macierzyństwo jest dla mnie... czymś nowym czego dopiero doświadczę
  2. Najbardziej boję się... starości i choroby osoby bardzo mi bliskiej
  3. Miejsce, do którego najchętniej wracam to...mój rodzinny dom
  4. Gdybym mogła cofnąć czas zmieniłabym...profil kształcenia z ekonomii na stomatologie
  5. Prowadzę bloga ponieważ... cudowne jest „obcowania” z kobietami potrafiącymi bez uprzedzeń doradzić a i same dają coś z siebie
  6. Moja najgorsza wada to... że nie zapominam złych sytuacji ale i nie umiem się gniewać na osoby je wywołujące, a tym bardziej im o tym powiedzieć :/
  7. W wolnej chwili najbardziej lubię...teraz mam tych chwil bardzo dużo więc nie celebruję ich :D
  8. Moja najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa to... wakacje na wsi u babci, gdzie wyskakiwaliśmy w pidżamach przez okno i jedliśmy na śniadanie truskawki prosto z krzaczków :D
  9. Trzy słowa, które najlepiej mnie opisują to... Zosia-samosia, zmienna, chyba troszkę zołza :D
  10. Zawsze mam przy sobie... telefon, nie dlatego, że lubię, bo mógłby nie istnieć jak dla mnie, ale dlatego, że mąż i mama zawsze mieli pilną sprawę jak go zapominałam :D
  11. Moje życiowe motto to... „Dbaj o swoją rodzinę a innymi się nie przejmuj”, „Celebruj każdy dzień jakby był ostatnim"
Zestaw V od Logomatki 

 

1.   Czym zajmujesz się zawodowo?
Pracuję w banku i zajmuję się obsługą kart debetowych i kredytowych dla klientów czeskich
2.  Gdybyś nie musiała pracować dla pieniędzy, co byś robiła?
Poszła na studia stomatologiczne :D
3. Kto jest Twoim mentorem? Na kim się wzorujesz?
Raczej nie mam czegoś takiego, że się na kimś wzoruję. Fakt są niektóre działania osób, które mi imponują i staram się naśladować, ale cała osoba będąca ideałem to nie dla mnie :D
4. Czego brakuje Ci jeszcze do pełni szczęścia?
Zdrowego i radosnego dziecka
5. Co Cię rozśmiesza?
Kabarety i programy z ich udziałem np. „Spadkobiercy”
6. Co sprawia, że przestajesz się uśmiechać?
Widok krzywdzonych i bezbronnych istot
7. Co dziś gotujesz? (sorry, ale nie mam pomysłu na swój obiad)
Nie będę inspiracją bo u nas dieta niskocukrowa: dziś kurczak pieczony i ziemniaki
8.   Jaką książkę planujesz przeczytać w najbliższym czasie?
„W sukience do sukcesu”
9.   W jakich sytuacjach się najbardziej wściekasz?
Wściekasz przez małe w? Jak posprzątam w kuchni a za 2 min mąż zaczyna robić sobie jedzenie :D
10.     Co Cię relaksuje?
Masaż stóp w wykonaniu mojego męża. KOCHAM TO
11. Co zrobiłabyś z wolnym milionem w gotówce?
Nie raz o tym myślałam :D - 10 tyś wydałabym na zakupy i nasze zachcianki, kupiłabym mieszkanie, aby rodzice mieli gdzie zamieszkać na starość (a blok to ich osobisty wybór) a resztę zakazałabym ruszać, dopóki dzieci nie będą potrzebowały. Zawsze kitram pieniądze bo niepewność i niestabilność obecnych czasów mnie przeraża!!

Za nominacje wszystkim bardzo dziękuje :*
Niedługo moje pytania i nominowane blogi - bójcie się :D
 

A teraz idę zmusić się do spania :D

 

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Bardzo dziękuję za odpowiedzi ;)
    Ksiązkę zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, trzeba mieć niezłe zacięcie żeby dopowiedzieć na te wszystkie pytania ;). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka