Od Używaniego :D

Kocham lumpeksy! To całe szperanie, sobotnie przedpołudnia poświęcone na poszukiwaniu nowych zdobyczy za które normalnie musiałabym zapłacić 4x więcej.
Dodatkowo pewna sieć lumpeksów w soboty daje promocję -50% na ceny z metek w kolorze różowym. Właśnie takie wynajduję i tylko takie kupuję - ale Skuza ze mnie co ? :D

Z takich szmatek składa się 80% mojej garderoby. 
Dziś usiadłam i stwierdziłam, że nasze dziecko nie ma nic nowego z ciuszków! - wszystko po kuzynach lub od Używaniego.
Mi to nie przeszkadza, mężowi również.......... to i małemu będzie pasowało :D

W ostatnim czasie ze względu na przykaz leżenia musiałam odłożyć co sobotnie szperanie na bok jednak czasem zajrzę i oto co mamy:

Rozpinany sweterek,  rozmiar 3-6 m-cy, cena 3,5 zł (po rabacie -50%)

Spodnie jeansowe na gumkę, rozmiar  62, cena 2,50 zł (po rabacie -50%)
 Kurteczka jeansowa, rozmiar 3-6 m-cy, cena 4,5 zł (po rabacie -50%)
 Spodnie jeansowe, rozmiar 0-3 m-cy, cena 3zł (po rabacie -50%)

Całkowicie zrezygnowałam z oglądania pajacyków, bodziaków, śpiochów itp. bo mamy tego pełno.
Nie wiem czy dobrze robię, że kupuję już teraz tak duże rozmiary, gdzie termin porodu mam na styczeń :/ jednak tłumaczę to sobie, że za taką cenę warto a poza tym bluzy, dresy, spodnie zawsze się przydadzą: jak będzie lato to będzie miał zakładane na chłodniejsze wieczory, jak będzie zimno to w ciągu dnia :D

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Te spodnie na gumce są bombowe :) My też się ubieramy w taki sposób. Bielizna i buty - nowe, a reszta Lumpik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Używani - moja ulubiona marka ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej marce widać, że to nie prawda, że kobiety lubią wydawać górę pieniędzy, my lubimy robić zakupy - a tu mało się wyda a i człowiek ile szczęśliwszy :D

      Usuń
  3. Ja za lumpeksami nie przepadam. Nie dlatego, że nie uznaję używanych rzeczy, bo moja teściowa przynosi tego tony i dobrze nam się nosi. Ja po prostu nie umiem szukać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo koleżanek ma tak samo, przeraża je ta ilość pościskanych ciuszków :) Dobrze, że teściowa jest w pobliżu :)

      Usuń
    2. O właśnie-i ja też z tych, które nie potrafią szukać. A jak widzę po blogach, co Dziewczyny potrafią tam wyszperać, to aż po cichu zazdroszczę. Także fajnie i udanych dalszych łowów!

      Usuń
  4. Też kocham lumpeksy, szkoda, że dla siebie nie jest tak łatwo znaleźć coś fajnego u mnie jak już jest - 50% to wszystko dla starszych przebrane dla maluchów jest zawsze wiele, a dzień dostawy natomiast masakra ile ludzi. Mam wrażenie, że tak jak Ty mam już wszystko ale jeszcze szukam bo może jakaś sukieneczka, nawet na lato kilka rzeczy kupiłam obliczając, ile wtedy będzie miała miesięcy haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trzeba korzystać bo już jak dziecko większe nie tak łatwo znaleźć coś fajnego. Dla maluszków pełno bo takie dzieci nie niszczą a na większe rozmiary to już wielkie polowanie :D

      Usuń
  5. Kochana warto kupować duże rozmiary bo dziecko szybko rośnie, a nie zawsze mamy czas iść na 'lumpy' :D ja już robię zapasy na 12-18 mscy choć Lena ma poł roczku. Ubranka super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie jakbyś nie kupowała już teraz a coś w danym momencie potrzebne byłoby to akurat nic ciekawego nie można by znaleźć :D Ja tak z garderoba dla siebie :)

      Usuń
  6. Mamy podobnie :)
    Ja odkryłam lumpeksy, jak Laura się urodziła (żałuję, że nie wcześniej ;)). Dla siebie nie mogłam nigdy nic znaleźć ale za to dla maluszków to jest raj :) A wcale nie mam wyrzutów sumienia, widząc jak dzieci szybko wyrastają z ubrań.
    Super łupy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję bo odkąd pamiętam, ale teraz mam tą możliwość grzebania w dziecięcym dziale - tam zawsze znajdę coś fajnego i jaka frajda dla mamusi :)

      Usuń
  7. Wyprzedziłaś mnie bo też chciałam dodać post na temat Lumpeksów ;p uwielbiam! moja garderoba to jakieś 95% odzieży używanej ! rzeczy sa jak nowe, niepowtarzalne! dziś zakupiłam Julci nowy kombinezon za 20zł, bluzki, spodnie! dziękować dziękować za Lumpeksy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na tego posta, bo może temat ten sam ale zawartość całkowicie inna ale równie interesująca :D Nie wahaj się, czekam z niecierpliwością :D

      Usuń
  8. Spokojnie kupuj do przodu. ja robię regularne zapasy w lumpkach i na promocjach rzeczy uniwersalnych: koszulki, sweterki i body. No i zasada buty i bielizna nowa - najważniejsza, choć powiem, że butki dla niemowlaków można i w lumpie znaleźć nówki sztuki nieużywane do wózka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy jedne buciki i chyba dla dziecka do roku starczą :) Uniwersalne adidaski do wszystkiego pasujące - również używane :)

      Usuń
  9. tak, tak!! to moja ulubiona marka :)) i ubolewam strasznie, że w ciąży, z uwagi na to, że muszę prowadzić leżący tryb życia, nie mogę pobuszować sobie w moim ulubionym lumpku w mieście... za to po porodzie na pewno sobie odbiję i wypełnię szafę Miśki takimi małymi cudeńkami!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co się przejmować- na wiosnę i lato zawsze większy i fajniejszy wybór :D

      Usuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka