WYNIKI, WYNIKI :D


 Na początku dzisiejszego rozstrzygnięcia chciałabym bardzo podziękować wszystkim za chęć udziału. Nie spodziewałam się, że zabawa tak bardzo Was zainteresuje. Miło się zaskoczyłam, dlatego.......
 mam przygotowaną jeszcze jedną nagrodę niespodziankę :)
Ale o tym w dalszej części :)

Losujemy, losujemy i
główna nagroda powędruje do ......  GABRYSIOWEJ MAMY :)
A jest to zestaw aniołków i ozdób świątecznych do pomalowania, kolorowy brokat oraz farbki plakatowe w celu ubarwienia białych ozdóbek :D

Druga nagroda, wspomiana niespodzianka powędruje do......MAMY FILIPA :)
Nagrodą jest zestaw aniołków do pomalowania :D
Mam nadzieję, że same aniołki sprawią również dużo frajdy :)

Wymienione Mamusie proszę o adres kontaktowy na mojego maila
zapracowana.mamuska@gmail.com

Jutro paczuszki zostaną wysłane :)

Jeszcze raz bardzo gratuluję wygranej, a wszystkim biorącym udział bardzo dziękuję za zabawę :)

Pozdrawiam
Karolina

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Coś szczęście mi nie dopisuje :( Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak cudownie! Ale będziemy tworzyć z dziewuchami! :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że prezencik sprawi przyjemność :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja się musiałam najpierw nacieszyć i uwierzyć, a teraz DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka