Z uśmiechem na twarzy :)

Pomimo niewyspania - jakiś Patryk z sąsiedniej klatki całe Święta imprezuje ze znajomymi  - dziś mamy dzień z uśmiechem na twarzy :D

Wizyta u lekarza - diabetologa.
Może nie jest to powód do radości, ale ciężarówka wreszcie miała okazję wyjść i pooddychać świeżym powietrzem :D
Brakowało mi tego. Ta konieczność leżenia może dobić człowieka.
Pogoda cudowna. Kolorki od razu pojawiły się na twarzy :D

Kolejnym kierunek: szpital Malarkiewicza w Olsztynie.
Cel:  odpowiedź na pytanie czy możemy tam rodzić.
Po dokładnym zbadaniu naszej sprawy lekarze podjęli decyzję, że możemy :)
Cudownie, bo właśnie tam chcieliśmy trafić.

Pani oddziałowa była tak miła, że nawet zaoferowała zwiedzanie szpitala, odpowiedziała na wszystkie nasze pytania i wypowiedziała wiele pozytywnych słów, budujących wystraszoną mamuśkę :)

A co robiliśmy potem ?:
Właśnie skończyłam kompletowanie kołysanek dla naszego synka.
Do terminu troszkę czasu ale nie ma na co czekać.
W naszej biblioteczce znalazły się tak kultowe kołysanki jak :
"Już księżyc zgasł"
"Śpij kochanie"
"Ach śpijcie moje dzieci"
"Pieski małe dwa"
"Na Wojtusia"

Pomyślałam, że warto, aby nasze dziecko miało co wspominać. Jak tatuś, który do dziś wspomina kołysanki i bajki  puszczane mu w dzieciństwie.
I jakimś cudem większość z nich pamięta. Nie to co ja - w głowie pustka.

Kolejny cel - bajeczki dla niemowlaków. Może macie jakieś, które możecie polecić?
Zarówno takie do czytania jak i do odtwarzania.
Wszystkie mile widziane - grunt, aby były utrzymane w spokojnej i cichej tonacji :)

Na koniec zdjęcie, ale z innego profilu, aby wyprowadzić z błędu: 
Mój brzuszek nie jest taki malutki jak się wydawał w poprzednim ujęciu :)
Własność: "Mama i jej świat"


Pozdrawiam :D

Udostępnij ten post

41 komentarzy :

  1. Brzuszek przedni !!! Pikny ! Jeszcze trochę....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pewnie jeszcze się powiększy. Dopiero po zdjęciach widzę jak się powiększam :D

      Usuń
  2. A skąd jesteś że jeździsz do lekarza do Olsztyna? :)

    Aleś mamuśka Ty piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olsztyn :) Niedługo Szczytno :)

      Usuń
    2. To chyba/całkiem niedaleko ode mnie :-)

      Usuń
  3. O brzuszek konkretny, ale wszystkie kilogramy Ci tylko tam poszły, wyglądasz bardzo ładnie.
    Co do bajek, to my w sumie takiemu niemowlakowi nie czytaliśmy... Ale kołysanki, piosenki tak - takie tradycyjne, jak wymieniłaś, no i jakieś takie wymyślone na poczekaniu, plus normalne piosenki, rockowe ballady - Perfect, Lady Punk itd - hi, hi - reakcja dziecka jak najbardziej pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych balladach rockowych czytałam. To są piosenki ponadczasowe :)

      Usuń
  4. Fajne zdjęcie;) Ja ostatnio swoje takie znalazłam;) Już nawet nie pamiętam, jak to było mieć coś takiego przed sobą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego staram się jak najwięcej momentów z ruchami dziecka nagrywać :) Bo ten czas tak leci, ze wiele chwil nam ucieka z pamięci

      Usuń
  5. Brzuszek cud miod, a i tak najwazniejsza jest jego zawartosc! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooooo tak się śmiejemy z mężem, że chyba zbój będzie bo daje w kość - on się nie rusza tylko wręcz rzuca :D

      Usuń
  6. ojej...jaki śliczny brzunio!!!Na kiedy termin?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny brzuszek i chyba już opuszczony troszkę? Zapraszam na candy do mnie na blog... do wygrania między innymi cudne bodki dla chłopczyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od początku miałam go nisko i w sumie ciężko mi ocenić czy uległ dodatkowemu opuszczeniu :/

      Usuń
  8. Alee piękny. Tęsknie za moim brzusiem :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego, może, może... :D

      Usuń
  9. Ale piękny brzunioo, ciąża Ci służy!:)
    pozdrawiam www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny brzuszek:)
    Ja rodziłam u Malarkiewicza i całym sercem polecam:)
    Zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, że ktoś z moich stron. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Ale piękny brzuszek :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy

    mamailusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzuszek cudowny :) A cop do bajeczek.... mojej Laruni czytam rozne ksiazeczki, ale najchetniej sluchala jako taki niemowlaczek historyjek ktore wymyslalam i opowiadalam :) mowilam jej o naszej rodzince itp... bardzo zasluchana byla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to chyba, aby mówić do dziecka. Wtedy te zaciekawienie w ich oczach - bezcenne :D

      Usuń
  13. Ślicznie :)
    Brzunio przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spróbuj znaleźć płytkę Turnaua i Umer "Kołysanki, utulanki", rewelacyjne wykonania klasycznych kołysanek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka kołysanek tego duetu już znalazłam i nasza biblioteczka została o nie powiększona. Przyznam,że też mi się podoba ich wykonanie

      Usuń
  15. Też muszę się zabrać za szukanie płyty z kołysankami i bajeczek ;) Na pewno kupię jakieś klasyczne bajki, które sama lubiłam czytać w dzieciństwie. Pięknie wyglądasz z brzuszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czytania chyba najlepsza klasyka zebrana w jednym tomie, później jak dziecko zacznie się interesować książeczkami będzie trzeba zaopatrzyć się w malutkie ilustrowane

      Usuń
  16. Super brzuszek, ja swoim maliuchom czytam bajki, ale najlepiej sprawdziły się rymowanki i Brzechwa

    OdpowiedzUsuń
  17. 25 stycznia urodził sie mój Igor)))
    Masz cukrzyce ciążowa?? Ja miałam w drugiej ciąży....brałam insulinę.
    u nas sprawdziła się płyta Adele do usypiania.....do teraz dzieci kojarzą jej piosenki jak gdzieś słyszą....Igor mówi ooo Adele leci)))))))))))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety natura obdarowała mnie cukrzycą ciążową co wiąże się z koniecznością częstego jedzenia i wstrętem do mojej lodówki :-) na szczęście obyło się bez insuliny

      Usuń
  18. jaki piękny brzuszek!! dobrze się trzymasz kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzusio super! Zazdroszczę! Już chyba niedługo:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka