Zabawa z aniołkami - Zmienione zasady

Witam Wszystkich :)
Musimy troszeczkę przyspieszyć losowanie w zabawie z aniołkami.
Osoby chętne bardzo proszę o zgłaszanie się do jutra (12.12.13) do godziny 14:00.
O 15:00 odbędzie się losowanie a wyniki zostaną opublikowane na blogu :)
Kto wygra? :D
Jeszcze nie wiadomo, ale proszę osobę wylosowaną o wysłanie danych do wysyłki do końca  jutrzejszego dnia.


W piątek idę do szpitala i nie wiem co będzie dalej. Mogę zniknąć na jakiś czas.
Nie chcę obarczać wysyłką swojego męża dlatego przed wizytą paczuszka zostanie wysłana przez ze mnie osobiście.

Pozdrawiam
Karolina

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Mam nadzieję, że z Tobą wszystko ok? Fajnie byłoby wylosować te aniołki bo są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje,że wszystko będzie ok
    Te aniołki są sliczne moze mam szczęście?
    Zycze wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś jest nie tak, że idziesz ? Ja wyrażam chęć na Aniołki . Mam nadzieję, że wszystko ok i z Tobą i z dzieciaczkiem. Trzymaj się !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki powodzenia za pobyt w szpitalu, mam nadzieję że jest OK ?

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że nic poważnego się nie dzieje. Trzymam kciuki i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyrażam chęć zaopiekowania się aniołkami :) a Tobie życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę dużo zdrówka dla Ciebie i Maluszka!!!

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka