"Kołysanki instrumentalne" od firmy Bebilon

Jeszcze niecałe 2 tygodnie temu pisałam o swoich poszukiwaniach kołysanek dla naszej pociechy
a już w tym tygodniu zostaliśmy obdarowani przez firmę Bebilon płytą
"Kołysanki instrumentalne" oraz teczką na dokumenty.

Wspomniana płyta zawiera 10 kołysanek oraz miniporadnik dla przyszłych mam.
Muzyczna niespodzianka została przeze mnie przesłuchana w całości :)
Uważam, że jest to bardzo fajny prezent, lepszy niż niejedna próbka jakże często wysyłana przez takie firmy.

Własność: Mama i jej świat

Prezent praktyczny, może posłużyć na bardzo długi okres i niekoniecznie dla jednego dziecka, a najważniejsze - niesie bardzo dużo korzyści w sferze rozwoju pociechy. 
Utwory zostały skomponowane m.in. przez: 
Ludwig van Beethoven
Joann Sebastian Bach
Wolfgang Amadeus Mozart
Fryderyk Chopin
(...)

Sama tonacja kołysanek bardzo mi odpowiada. 
Jak zostało przykazane są one utrzymane w spokojnej tonacji bez zbędnych uniesień w połowie utworu.

Osobiście, prezent bardzo mi podpasywał i cieszę się, że taka forma dbania o maluszki ma miejsce.

A co trzeba zrobić aby taki prezent otrzymać?
Wystarczy zostać członkiem BebiProgramu i zarejestrować się na stronie internetowej.
Link do programu Klik

Pozdrawiam
Karolina

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Ale fajnie :) Ja nie trafiłam na taką akcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze dostaniesz taki prezent. Uważam, że jest on super a sama nie wiem czy poszłabym w tym kierunku muzycznym.

      Usuń
  2. Dzięki! Zarejestrowałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo super, ostatnio też myślałam o kołysankach! zaraz się rejestruję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, faktycznie miła przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zeszłym roku się zarejestrowałam i dostałam poradnik i misia dla Lili.
    Płyta zdecydowanie jest fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka