WYMIANA KSIĄŻEK


Bardzo chętnie przyłączam się do książkowej wymianki zorganizowanej przez mamę Szymka.
Wszelkie szczegóły na ten temat znajdziecie na blogu Świat Szymka
A tak z grubsza o co chodzi ?
1. Piszemy listę książek, które chcemy wymienić (tytuł, autor, stan).
2. Piszemy, jakie książki nas interesują w zamian (np. romanse, dla dzieci, fantasy, albo konkretne tytuły, może akurat)
3. Post z akcją "Wymiana książek" można podsyłać na adres mailowy swiat.szymka@gmail.com.
 
Co z mojej strony do zaoferowania?
 
1. "Kaktus w sercu" Barbara Jasnyk
 
 stan: bardzo dobry, książka użyta tylko raz w celu przeczytania przeze mnie
oprawa: miękka
 
Szczegółowy opis książki  KLIK






2. "Lektor" Bernhard Schlink

stan: bardzo dobry
oprawa: twarda

Szczegółowy opis książki KLIK






3. "Historia mojego (nie)ciała. Pozbierać się po anoreksji." Karolina Otwinowska

 
stan: bardzo dobry
oprawa:miękka
 
Szczegółowy opis książki KLIK

 
 
 
 
4. "Na tropie zła.Raport profilera" Axel Petermann

 
 
stan: bardzo dobry
oprawa:miękka
 
Szczegółowy opis książki KLIK




5. "Proste robótki na drutach" Renate Herrenknecht



stan: bardzo dobry
oprawa: twarda
 
Szczegółowy opis książki KLIK 
 
 
 


Co mnie interesuje?
- książki dla maluszków - max do roczku
- opowieści z krajów muzułmańskich np. "Kwiat pustyni", "Arabska żona" (...) jednak te już posiadam to tylko przykłady :D
- książki na faktach - jednak nie biografie


Jeżeli macie jakieś książeczki dla mnie i chcielibyście jakąś wymienioną pozycję ode mnie piszcie z propozycjami na maila (mama.i.jej.swiat@gmail.com)

Na moim blogu znajdziecie banerek bezpośrednio odsyłający do regulaminu i opisu akcji osoby organizującej całą zabawę i sprawującą nad nią pieczę

Oraz banerek przekierowujący Was do tego posta, gdzie na bieżąco będę aktualizowała informacje, które książki są aktualne na zamianę oraz będę dorzucała nowe.

Zapraszam do wspólnej wymianki inne blogowiczki

Pozdrawiam
Karolina

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny. Tylko trzeba troszkę czasu na rozkręcenie akcji :)

      Usuń
  2. fantastyczny pomysł:):) pozdrawiam w Nowym Roku:)

    http://www.alelarmo.blogspot.com/ dla Mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesują mnie Proste robótki na drutach :)
    Zajrzyj do mnie czy coś byś chciała w zamian:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna akcja :D
    muszę teraz podumać i zobaczyć co mam i co chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w swoim imieniu i organizatorki :)

      Usuń
  5. Oo! Świetny pomysł z taką wymianką. U mnie książek stos, ale z powodu braku czasu, żadna nie przeczytana, więc na razie nie do wymiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka "Proste robótki na drutach" Renate Herrenknecht nieaktualna Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. useful for the information that has been conveyed thanks a lot ya

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka