Zbilansowana dieta dla przyszłej mamy



Kochani

W związku z faktem, iż niedługo termin porodu oraz planuję karmić piersią postanowiłam, że najwyższy czas zmienić nawyki na dobre. 

Źródło:Internet
Cukrzyca ciążowa wyprztykała mnie do dna – tyle posiłków, że już na swoje dawne dania popisowe patrzeć nie mogę.

Dlatego poszukuję jakiś fajnych blogów kulinarnych z naciskiem na zdrowe odżywianie, jak najmniej ciast co by nie kusiły i język w tyłek nie uciekł. 

Mogą to być również blogi o innej tematyce jednak z zakładką o gotowaniu, aby od razu móc skierować tam swój wzrok.

Może macie takie swoje, zaufane blogi, funpage które są warte uwagi? Jak tak to proszę o linki w komentarzach.

Zaznaczam - zdjęcia niezbędne – jestem wzrokowcem i dopóki nie zobaczę nie spróbuję.



Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Cóż, nie wiem, które już znasz. Ja się jeszcze nie rozglądałam, tylko łapię te, które wpadają mi w oko przy okazji. Polecam http://naturalniedziecko.blogspot.com/ oraz http://babyfirstspoon.blogspot.com/
    Dużo porad, jak jeść naturalnie. Zwłaszcza co dawać, czego nie dawać dzieciom. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wpisz w google "jadłonomia" - mam ją nawet na blogrollu. Dziewczyna podaje masę przepisów wegetariańskich i wegańskich, ale łatwo przerobić je na "klasyczne". Mnie ratowała, kiedy karmiłam mojego alergika i musiałam być na diecie beznabiałowej, ale i teraz czasem zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karmić ciążą :* ;) Niestety z blogiem nie pomogę bo ja żrę wszystko o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie załapałam bazy, dopiero anonim pomógł mi w obczajeniu o co kaman :)
      Dzięki za poprawkę. Dla anonimowego czytelnika wielkie całusy :*

      Usuń
  4. ja nie karmiłam długo Milosza, ale pamietam że jadłam tylko gotowana marchewkę ziemniaki i kurczaka. i to była tragedia. teraz dokształciłam się bardziej i nie słucham may i tesciowej, tylko dietetyka. a on mówi: jedz wszystko, tylko nie wzdymające i mocno doprawione. twoje zdrowie jest równie ważne jak malca. ryby, mięsa, jajka, to zdrowie dla was obojga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym celu - żeby uniknąć głodzenia- mając jeszcze czas chciałabym poszperać i znaleźć coś fajnego i zbilansowanego. Sałatki i obiady w moim wydaniu wydają się już monotonne i mam wrażenie, ze jem ciągle to samo. Jakieś urozmaicenie, fajne połączenie zdrowych składników się przyda :)

      Usuń
  5. nie wiem czy widziałaś u mnie 2 posty odnośnie posiłków dla karmiącej matki http://badumka.blogspot.com/2013/10/czyli-przepisy-na-smaczne-dania-podczas.html i tu: http://badumka.blogspot.com/2013/11/nie-sama-woda-karmiaca-matka-zyje-cz.html Dla mnie były najgorsze pierwsze 2 tygodnie, może dlatego że nie przygotowałam się przed porodem :) a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... szczerze... to nie kojarzę żeby gdzieś było jakoś bardzo dużo na temat diety. Ale pojedyncze posty się widywało... Sama muszę się zakręcić koło tego tematu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie powiem szczerze, że szukałam po porodzie przepisów w internecie i ciężko było. później natknęłam się na kilka przepisów, ale to już było wtedy jak nie musiałąm trzymać restrykcyjnej diety..

      Usuń
  7. Dziękuję wszystkim za podane linki i wskazówki. Na razie nie będę się wypowiadała. Byłoby to nietaktem dopóki nie zapoznam się szczegółowo z treściami zamieszczanymi na wskazanych stronach.
    Jeszcze raz dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. http://lifeasamommy22.blogspot.com/2013/11/z-pary-do-zoadka_19.html :))) i polecam http://dietetycznamama.blogspot.com/2013/11/kolejny-etap-bloga-czyli-zmiany-zmiany.html :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka