Synek jest już z nami :)

Hej dziewuszki.
Chwalę się, a co :) Od 29 stycznia jestem pełnoetatową mamą :D
Dopiero wczoraj wieczorem wyszliśmy ze szpitala bo mały miał małe zachwiania w wynikach.
 Na szczęście było to spowodowane szczepionkami, nic poważnego.
Jak tylko się ogarnę od razu naskrobię coś konkretnego, co ma ręce i nogi :D

Chyba trafił nam się typ wrażliwca, który jada co 1-2 h po 5 min i zasypia.
O odłożeniu do łóżeczka można pomarzyć bo zaraz oczka jak 5zł i płacz.
Pobudka - od razu daje o sobie znak- nie umie poleżeć spokojnie tylko płacze. 
Poza moimi rękami świata nie widzi - tatuś też jest pe.

Mama umęczona ale jaka szczęśliwa - jego spojrzenie, uśmiech, pomimo, że nieświadomy wynagradzają wszystko.

Nie lubiłam być w ciąży a teraz wiem, że warto było.

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. GRATULACJE MOJE WIELKIE , niech zdrowo rośnie i czekamy na fotorelację:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy! Życzymy wytrwałości, bo początki są najgorsze. Ale mama wszystko wytrzyma :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Machamy Maluszkowi na powitanie. Trzymaj się Pełnoetatowa Mamo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje!!! Dużo zdrówka Wam życzę!!! i czekam na dalsze relacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jupi jej! Gratuluję i nich rośnie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej:)gratulacje::))jakis czas temu pisalam komentarz jak to kolezanki dobre rady mi daja przed porodem:)sama 24 stycz tez zostalam mama takze wiem jaka musisz byc szczesliwa:)pozdrawiam L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) No to ładnie, ktoś nas wyprzedził :D
      Bardzo się cieszę, że i u was zawitało tak ogromne szczęście.
      Człowiek zapomina osobie i godzinami może patrzeć w jedną malutką twarzyczkę

      Usuń
  7. Gratulacje;) I buziaczki dla Ciebie i Maleństwa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i duuużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulujemy! i całujemy! Dużo, dużo, dużo zdrówka i wytrwałościoe dla Ciebie mamusiu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dużo zdrówka mamusiu dla Ciebie i Twojego synka!:)
    pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że już jesteście w komplecie :) !!!
    A początki tak wyglądają....no niestety najlepiej na rękach u mamy ;)

    3maj się mocno i spokojnego "dochodzenia" do siebie :) Nie daj się huśtawce emocjonalnej :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie gratulacje! zdrowka dla Was !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Dużo zdrówka i siły dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) Zdrowia i wytrwałości życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    niech się mały zdrowo chowa :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, zdrowka , cierpliwosci i w wytrwalosci :-) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla was! i zapraszam do mnie http://laurusiowy-zawrot-glowy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje, nie ma to jak już mieć maleństwo w domciu, pozdrawiam serdecznie:
    memoriems:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje :)

    http://kartkazkalendarza.blogspot.it/2014/02/setny-z-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratuluję i czekam na post ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję!!! I czekam niecierpliwie na zdjęcia Mamusiu :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!
    Cieszę się, że już Ci się macierzyństwo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje wielkie :) aż mi się przypomniało jak sama gapiłam sie na mojego synka po porodzie godzinami jak spał, a nie zaraz ja nadal się gapię, tylko juz nie godzinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, ja juz ten etap mam za soba, ale to faktycznie cudowne uczucie trzymac na rekach taką drobinkę :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja uwielbiałam chodzić w ciąży :) mogłabym znowu...gratulacje! Korzystaj z tych pięknych chwil z maluszkiem, dzieci tak szybko rosną

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję ;) Czasami warto się pomęczyć z maluszkami, a one nam to wspaniale wynagrodzą.
    będę zaglądać i zapraszam do nas biszkoptowemleko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsze gratulacje: )Bycie mamą to coś wspaniałego - wiem to od niedawna: )
    http://mamadzidka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję!!!! ogarniaj się mama szybciej i pokaż cioci syneczka ;)

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka