Miła niespodzianka - NUK i smoczki NUK Freestyle

Jeszcze nie tak dawno pisałam o naszym problemie ze znalezieniem odpowiedniego smoczka dla Kacperka (TUTAJ) a dziś otrzymałam bardzo miłą wiadomość od firmy NUK o możliwości przetestowania smoczka NUK Freestyle.
Wiadomość ta bardzo mnie cieszy i liczę, że dzięki niemu nasza batalia dobiegnie końca.

Mało tego ! - producent zaoferował, aż 8 sztuk tychże kolorowych cudeniek.
Jedno cudeńko zgarniam ja, pozostałe są dla Was :D

Już jutro na blogu wszystkie szczegóły dotyczące odpowiedzi na pytanie: "Jak zdobyć NUK Freestyle do testowania?".

Zapraszam serdecznie

NUK Freestyle



Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Wow genialnie ;) Gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają, super kolory, miałam smoczki z Nuka ale wtedy były mniej kolorowe:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że mój synek pokocha tego NUK-a bo kolor ciemny niebieski jest genialny

      Usuń
  3. Fajne te smoczki. ;) Ale widzę, że jestem w mniejszości mam, których dzieci wcale ze smoczków nie korzystają. :)

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka