Liczenie jest fajne

 W ostatnim czasie w nasze ręce trafiła książeczka "Liczenie jest fajne!". Jako zagorzali fani książek od razu przestudiowaliśmy ją i osobiście stwierdzam, że pozycja ta spodobała mi się najbardziej spośród wszystkich poprzednich z którymi miałam do czynienia.

Jak wiecie Kacper jest w takim wieku, że czytać nie umie, stylu literackiego raczej też nie doceni. Jedynym zmysłem, który zostaje wykorzystany w 100% to wzrok i on jest głównym wyznacznikiem tego co jest fajne a co nie. A "Liczenie jest fajne" to książeczka ubarwiona wieloma pięknymi ilustracjami, które biją na głowę swoich poprzedników. Obserwujące jego reakcję książeczka dostaje mocną 5 :D



Możemy tu znaleźć wiersze znanych dziecięcych autorów jak Juliana Tuwima czy Jana Brzechwy. Ich dzieła przeplatają się z nowościami współczesnych pisarzy, którzy bardzo fajnie ugryźli temat liczenia. Najbardziej przypadły mi do gustu wiersze "Podzielaczek" oraz "Dziesięcioro murzyniątek" - wierszyki śmieszne, łatwo wpadające w ucho, z przyjemnymi rymami..  

Jeżeli Twoje dziecko jest na etapie nauki liczenia, pozycja ta może okazać się dużym wsparciem tego procesu. Wydawnictwo daje mnożliwość wstepnego zapoznania się z zawartością książeczki - już dziś fragment książeczki możecie przeczytać TUTAJ

Zapraszam



Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Rzeczywiście bardzo fajna książeczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo fajna książeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam takiej książeczki:) Ale chętnie bym ją przygarnęła do swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że mojej 2,5-latce też by się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak :) a wszystkiemu winne te piękne kolory :)

      Usuń
  5. Fajne książeczka :) Moja Lenka też lubi oglądać książeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bubal już liczy, ale ta książeczka i tak by jej się na pewno mega spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna książeczka,mój Karolek pewnie chętnie by ją zamuldał ;) Fajny blog będę do was zaglądać:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilustracje super kolorowe wiec pewnie przykuwa uwagę większości dzieci. Fajna propozycja do dziecięcej biblioteczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy taką książkę, jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie bardzo kolorowa i zachęcająca do czytania :)

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka