Coś na niepogodę - "Wiersze dla dzieci grzecznych i niegrzecznych"

Za oknem coraz mniej słońca. Prognoza pogody na najbliższe dni iście jesienna - ochłodzenie ze znaczną przewagą deszczowych dni. I co tu robić? Mam dla Was ciekawą propozycję - kolorową i zabawną książeczkę "Wiersze dla dzieci grzecznych i niegrzecznych".

Autorką tekstów jest Pani Irena Suchorzewska, znana chyba większości czytelników. Bo kto nie pamięta wierszyka "Mam trzy latka" ("Mam trzy lata, trzy i pół, brodą sięgam ponad stół. Do przedszkola chodzę z workiem i mam znaczek z muchomorkiem...."). Tekst ponadczasowy, który podbił serca zarówno dzieci jak i rodziców. Czytając wiersze Pani Ireny bez wahania stwierdzam, że Jej talent był nieograniczony. Dobór słów i rymów przy jednoczesnym zachowaniu zabawnego tekstu zasługuje na owacje na stojąco.



Książka "Wiersze dla dzieci grzecznych i niegrzecznych" to zbiór 24 wierszy. Chciałoby się napisać, aż 24 wierszy jednak prawda jest taka, że tylko 24. Lekkość pióra czuć od samego początku. Dla mnie jako czytelnika obcowanie z tą pozycją jest czymś przyjemnym i chciałabym, aby trwało dłużej. Polacy powinni być dumni, że Pani Irena pisała tak cudowne treści dla naszych dzieci.


Kolejny ukłon w stronę Pani Kasi Kołodziej za cudowne ubarwienie książeczki. Ilustracje są cudowne!! Tylko zazdrościć takich zdolności. W takich momentach człowiek łapie przysłowiowego doła, że urodził się takim beztalenciem :/ 

Otrzymana książeczka bardzo mnie cieszy i wiem, że posłuży nam na długie lata. Staranność jej wykonania jest imponująca, jakość treści i ilustracji zapiera dech w piersiach. I wiem co piszę bo jestem książko-zakupoholiczką :) Moja domowa biblioteczka liczy wiele pozycji tak więc i moje oczy wiele widziały :)

Zachęcam do lektury i miło spędzonych chwil ze swoimi pociechami. Dzieci nie lubią nudy a z tą książeczką na pewno jej nie będzie :D A wszystko to dzięki Wydawnictwu MUZA.
Książeczkę znajdziecie TUTAJ i już dziś możecie ją nabyć w promocyjnej cenie.









Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. ja lubię ilustracje w książkach dla dzieci, a te są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem pod ich ogromnym wrażeniem

      Usuń
  2. Zdjęcie zachęca do kupienia książeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasza Zośka jest książkoholiczką. Musimy jej ograniczać, bo siedziałaby w nich non stop :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Żeby moje dziecko tak chciało :)

      Usuń
  4. Bardzo interesująca książka, moi chłopcy lubią ilustracje i wiersze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście przepiękne ilustrację. Wstyd się przyznać, ale wierszyk znam a autorki nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy ją:) działa na wyobraźnię dzieci, szczególnie tych małych, średnigrzecznych;) :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia naprawdę zachęcają do kupna książki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Lenka też uwielbia oglądać książeczki, gdzie się znajdują kolorowe ilustrację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzisz a ja dziś tez o książkach i właśnie szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, naprawdę fajne ilustracje, a niestety - nie wszystkie książeczki dla dzieci takie mają.

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka