Rozdanie z okazji okrągłej liczby wyświetleń

Na samym początku chciałabym Wam serdecznie podziękować za to, że ze mną jesteście, wspieracie, doradzacie i rozśmieszacie. Zakładając bloga traktowałam go jak przygodę na czas trwania ciąży czy też formę zabicia nudy. Ciąża już za mną a ja nadal piszę i jestem z Wami. Ten świat wciąga! :)

Z okazji okrągłej liczby wyświetleń chciałabym jedną z osób obdarować książką "Bez znieczulenia. Jak powstaje człowiek".  Książka jeszcze cieplutka, gdyż premierę miała dokładnie wczoraj (16.06) :)  Pozycja, której wróżę ogromny sukces i myślę, że przypadnie do gustu niejednej mamie.


"Bez znieczulenia. Jak powstaje człowiek" jest to wywiad z " dr n. med. Marzeną Dębską i prof. dr. hab. med. Romualdem Dębskim ze Szpitala Bielańskiego w Warszawie. Małżeństwo profesorów opowiada o tajemnicach życia płodowego, kobietach i ich nienarodzonych dzieciach, a także o najtrudniejszych wyborach, które pokazują niejednoznaczność ludzkiego życia. Ogromne doświadczenie tych dwojga, poruszające, niekiedy wręcz wstrząsające historie kobiet sprawiają, że książka jest fascynującą lekturą"

 Jeżeli jesteś zainteresowana(y) książką zapraszam na rozdanie. Wystarczy:
1) Polubić "the moments of life" na Facebooku TUTAJ
2) Na FB udostępnić publicznie plakat konkursowy
3) Pod tym postem zostawić komentarz typu : Na FB lubię jako:xxxxxx
 W rozdaniu mogą uczestniczyć osoby z zagranicy 

Ze względu na długi weekend bawimy się, aż do środy 25 czerwca.
Zapraszam :)

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Ooooo jak książka to ja bardzo chętnie. A to fakt, że blogowy świat wciąga niesamowicie:) Nie wiem kiedy zleciało mi to kilka lat blogowania:)

    Polubiłam i udostępniłam na FB jako: Aleksandra Gizan

    PS: Zapraszamy do świata naszej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam blogerke I jej szkraba I oczywiscie udostepniam na FB
    Justyna Waruszewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdr i rowniez udostepniam :) Kama A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Polubiłam i udostępniłam na FB jako: Monika Kiernozek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Was od dawna, a udostępniam na FB jako Joanna Mackiewicz :-)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj tak pisanie bloga wciąga..
    Ja już rok piszę blog :)
    Oczywiście chętnie się zgłaszam
    Lubię na FB jako Moje blogi i udostępniłam post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam i udostępniłam na FB jako: Anna Teska

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię i udostępniam na FB jako Sandi Cullen
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko zrobione. - Eliza M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Udostępnione i polubione jako Bożena Ż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubiłam i udostępniłam jako Sylwia Nowak

    OdpowiedzUsuń
  14. Polubiłam i udostępniłam jako Sylwia Nowak

    OdpowiedzUsuń
  15. Poleciłam i udostępniłam jako Joanna Pindor. Czytanie rozwija:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na FB lubię jako: Emilia Kowalczyk
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/zimnedlonie.69/posts/236908689852213

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka