Kacperkowy pokoik - dodatki, które umilą każde wnętrze

Z zamiłowania oraz z wygody jestem wielką zwolenniczką prostych form z minimalną ilością detali. W moim domu nie znajdziecie zbyt wielu kolorowych ozdób stojących na widoku, które traktuję jako zbędne produkty jedynie wydłużające czas sprzątania. Na blacie kuchennym stoi jedynie ekspres do kawy, łazienki od razu zostały wyposażone w meble tak, abym przy każdej wizycie nie musiała oglądać szczoteczki do zębów czy też grzebienia. Gdy pragnę ocieplić wnętrze domu zawsze wybieram dodatki w stonowanych odcieniach, głównie w zimnych barwach oraz kwadratowych kształtach.

Jednak mania dziecięcych gadżetów mnie jako młodą mamę nie ominęła. Sama jestem zdziwiona, że te kolorowe dzieła tak mnie urzekły, że zapragnęłam, aby moje dziecko miało chociaż połowę z nich. Kacperka pokoik to w całości moje dzieło, mąż nie ingerował w jego aranżację a ja godzinami siedziałam nad detalami tak, aby te wszystkie cudeńka zawitały w jego pokoju.

1) Chmurka z kropelkami
Pomimo, że wielkie boom na kolorową chmurkę już dawno minął a chwili obecnej, gdy taka pojawia się w dziecięcym pokoju zostaje wykonana w jednej barwie - głównie kolorze pastelowym ja nadal jestem zakochana w oryginalnej wersji.  Biała chmurka z żółtymi, czerwonymi i granatowymi kropelkami znalazła swoje miejsce na jednej ze ścian. Wystarczy kolorowy filc i mocna taśma dwustronna. Koszt wykonania nie przekracza 10 zł

2) Kolorowe literki
Cudowny prezent od dziadków. Pierwotnie literki miały być czysto białe jednak po długich przemyśleniach wybrałam wersję w kilku kolorach. Bałam się, aby ściana nie wydawała się pstrokata. Moje obawy były bezpodstawne :-)

3) Kolorowa naklejka
Pierwszy dokonany zakup do naszego domu. Nie wiem czy wiecie, że Kacpra pokoik był wykańczany jako pierwszy. Jeszcze nie mieliśmy, gdzie spać ten pokój był już gotowy. Nie wyobrażam sobie tego wnętrza bez naklejki. Oryginalna wersja była w bieli jednak za dopłatą bagatela 10zł producent poszedł mi na rękę i wybrane elementy wykonał w mięcie :)



4) Kacperkowe pamiątki
Jako matka uważam, że moje dziecko jest bardzo fotogeniczne a jego zdjęcia najlepiej ocieplają wnętrze naszego domu dlatego ramki to podstawa. Udało mi się zdobyć ramki w odcieniu mięty i już niedługo, gdy nadejdą zamówione zdjęcia ilość ramek w naszym domu ulegnie podwojeniu :-) Na razie żadna z nich nie została powieszona, gdyż czekamy na cały komplet, aby jak najlepiej rozplanować ich położenie.



Robiliście swoim pociechom odciski stópek i rączek? My już takie mamy i będą one zdobiły ścianę ze zdjęciami. Są urocze

5) Tiulowe pompony
Kto ich nie kocha? Ja bardzo. To nic, że kilka rolek tiulu wylądowało w koszu zanim uzyskałam pożądany efekt :-) Te są idealne. Kolorowe trio - mięta, błękit i biel.

6) Do zrealizowania - Chmurka z Cottonove love

Marzy mi się piękna błękitna churka z kartongipsu w którą wkomponowane będą pastelowe, świecące kuleczki od Cottonove Love. Idealne rozwiązanie nad łóżeczkiem dziecka. Realizacja tego punktu niestety musi poczekać na lepsze czasy ale, ale... cel do osiągnięcia :-)


Gdyby człowiek chciał zrealizować wszystkie pragnienia to myślę, że pokoiki naszych pociech musiałyby mieć wielkości całych mieszkań. Dla mnie priorytetem było, aby wnętrze było ciepłe przy czym stonowane. Mam jeszcze kilka pomysłów, które liczę, że w najbliższym czasie uda mi się zrealizować. Są to pomysł nie wymagające wkładu finansowego a jedynie chęci i zaangażowania :-)

Pozdrawiam
Karolina


Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Ślicznie... szczególnie podoba mi chmurka . I masz rację, wnętrza standardowych polskich mieszkan są za małe by zrealizować takie pomysły. A przy dwójce maluchów jeszcze trudniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne najbardziej podobają mi się naklejki na ściany i literki, u małej w pokoju też mamy tylko że z materiału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba , tak klimatycznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzewko piękne, całość ciekawa, ale kule i pompony (choć podziwiam talent, bo nie umiałabym takich zrobić) do mnie nie przemawiają. Moje dotychczasowe doświadczenia podpowiadają mi, że Jędruś + kule i pompony = "katastjofa"

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ozdoby ;) sama kilka z nich wykorzystałabym przy planowaniu pokoiku dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny pokoik, masz świetny gust, aż zazdroszczę takiego wyczucia stylu! Naklejka mnie urzekła! Literki wcale nie są pstrokate - są urocze! Ja chciałam zrobić Krzysiowi z filcu takie imię na ścianę, ale później zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego-takie rozwiązanie staje się coraz mocniejsze a i wygląda rewelacyjnie. Że ja nie wpadłam na ten pomysł :)

      Usuń
    2. Nie po przemyśleniu w sumie nie miałabym gdzie powiesić :/ nad łóżeczkiem ma naklejki kotki, a gdzie indziej tez nie pasują. Ale może do kolejnego dziecka kiedyś jak się pojawi zrobię :)

      Usuń
  7. super ta naklejka Wam wyszła. Ja jestem tuz przed robieniem pokoiku. U nas będzie motyw chmurkowy ale o tym niedługo na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny pokoik :D Ja natomiast uwielbiam bibeloty :) Mimo iż do wykończenia naszego domku jeszcze troszkę czasu... to już kupuję (po cichu) dekoracje i chowam w kartony do piwnicy :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam że sprzedam do kuchni takim sposobem mam ok.10 patelni :)

      Usuń
    2. podeślij mi linka do swojego bloga bo wyskakuje mi, że nie odnajduje

      Usuń
  9. Jaki śliczny pokoik! Pięknie! Pewnie bardzo czasochłonne, ale fakt był tego wart. Gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie. Wszystko do siebie pasuje i ta naklejka jest porostu boska ! Kacperek moze byc dumny z takiego pokoju :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mebelki super - takie proste - klasyczne, gdzie udało Ci się takie zdobyć?
    a o tych cottonballach, to wiesz co, mamy takie; tzn mieliśmy, bo teraz leżą w szufladzie. kupiłam je jeszcze przed narodzinami synka. u nas troszkę się nie sprawdziły – owszem wyglądają obłędnie, ale mały nie chciał spać przy ich świetle – tzn, był tak nimi zaciekawiony, że nie mógł usnąć. potem też okazało się, że nie za bardzo jest jak je czyścić – a kurzą się niemiłosiernie i wisiały sobie takie „kurzołapki”. czekam na Święta Bożego Narodzenia – wyciągnę je jako dekorację świąteczną, bo jakoś zimą te wszystkie lampki mają taki magiczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mebelki były robione przez przyjaciela rodziny wg. naszego rysunku a kolor to sosna norweska.
      Dobrze, że napisałaś mi o tych kuleczkach-będę miała to na uwadze :)

      Usuń
    2. No naprawdę - cudne te mebelki - napatrzeć się nie mogę - w sklepach ze świecą takich szukać! szczęściarze z Was :)

      Usuń
  12. Zainspirowałaś mnie do imienia na ścianie pokoju mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie zaaranżowany pokój małego :)
    stonowany z pięknymi dodatkami - lubię to!
    na kulki z cottonlove także choruję
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne dodatki! Pięknie dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale boski pokoik!
    Powiedz skąd ten regalik z półeczkami koło naklejki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej głowy :) podobne ma Ikea tylko, że cała bryła to kwadrat a nie schodki. U nas meble były robione po znajomości czytaj taniości i wg. Moich wymiarów i są one z płyty a Ikea ma drewno

      Usuń
  16. Ale piękne dodatki :D a te literki, dobrze że wybrałaś w kolorze... dużo lepiej :D
    CO do kulek Cotton Love polecam :D mamy u siebie i je uwielbiamy :D
    a może pan Tadeusz nasza sówka by się u was też odnalazła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie podeślij mi linka swojego sklepu jeżeli taki istnieje a jeśli nie to proszę o cennik bo Pan Tadeusz jest cudowny

      Usuń
  17. Pokoik kacperka jest naprawdę piekny. Kolorki super, bardzo mi się podobają, bo marzę w sumie o podobnych:)
    My na razie remontujemy łazienkę, a pokoik synka będzie chyba jako ostatni bo, wszystko inne wymagało naprawdę gruntowanego remontu.
    Paski na ścianie to tapeta, czy malowane?

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka