Mała cząstka mnie #2

Moje zapominalstwo dało o sobie znać. Podczas pisania wczorajszego posta nie udzieliłam odpowiedzi na pytania zawarte w nominacji do Liebster Blog Award otrzymanej od autorki bloga Zuzinkowy Świat . Oto i one:

1. Co lubisz robić w wolnej chwili?:)

Gdybym taką wolną chwilę miała to bardzo chętnie podjęłabym jakąś aktywność fizyczną. Najprawdopodobniej byłoby to regularne ćwiczenie na siłowni lub gra w siatkówkę.

2. Co skłoniło cię do założenia bloga? 

Pisanie bloga miało być pewną formą zabicia czasu, którego miałam aż nadto podczas zwolnienia lekarskiego przy zagrożonej ciąży. W sumie w ciąży już dawno nie jestem, czasu wolnego mam jak na lekarstwo, a ja nadal go prowadzę :D 

3. Twój największy sekret? 

Sekret to sekret i jakbym o nim napisała przestałby nim być :D

4. Z czym kojarzy ci się Macierzyństwo? 

Dla mnie to okres w którym cały czas poznaję samą siebie - jak wiele potrafi znieść mój organizm, jak dobrze potrafię zorganizować swój czas, jak wiele rzeczy potrafię robić na raz, o ilu rzeczach muszę pamiętać, jak człowiek zapomina o sobie i widzi tylko tą małą istotę, jak mało znaczy moje życie bez dziecka i jak wiele jestem w stanie zrobić, aby ono było szczęśliwe... Kiedyś to było nie do osiągnięcia, nie dla mnie.

5. Twoje największe marzenie? 

Nie będę oryginalna - być szczęśliwą i aby te straszne choróbska z daleka omijały moją rodzinę

6. Kawa czy herbata? 

Tylko herbata

7. Twoja pasja to...? 

 Czytanie, kupowanie, fotografowanie.

8. Mama- pierwsza myśl? 

Dziecko

9. Co najlepiej poprawia ci humor? 

 Zakupy :D

10. Jakie blogi lubisz najbardziej? 

Szczere do bólu ale nie agresywne oraz kobiet mających jakąś pasję 

11. Coś lub ktoś? wywołuje uśmiech na twojej twarzy? 

Dużo byłoby tego, żeby tu wymieniać :D Ta nominacja wywołała u mnie uśmiech :D Dziękuję Ci za nią


Niech ten wpis będzie dopełnieniem poprzedniego a osoby nominowane oraz zestaw pytań zostaną te same.

Ściskam
Karolina

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Też piję tylko herbatę ;) Lubię te nominację do LBA, bo można się lepiej poznawać dzięki temu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi ćwiczeniami - mam podobnie. Codziennie obiecuję sobie , że od jutra może uda mi się podjąć regularne ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też stanowczo wybieram herbatę! Kawa po prostu mi nie leży.
    Miło było dowiedzieć się o Tobie coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz już Ciebie troszkę lepiej znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że można było Cię bliżej poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, my mamy o wolnej chwili możemy raczej pomarzyć, a jak już się znajdzie to ja najchętniej odpoczywam... Choć zwykle w wolnej chwili prasuje, piorę, gotuję lub sprzątam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę się też zebrać i napisać, bo tez zostałam nominowana :)|
    alexanderkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka