Plakaty topograficzne

Pomimo, że wielkie boom na plakaty topograficzne już dawno minął, ja nadal jestem ich wierną fanką. Na naszym rynku istnieje wiele firm oferujących tego typu dodatki, a ich różnorodność pozwala na zadowolenie najbardziej wymagającego klienta.




Teraz, gdy małymi kroczkami wykańczamy wnętrze naszego domu, temat plakatów topograficznych wrócił jak bumerang :D Niestety, zanim trafiłam na to czego szukałam upłynęło sporo czasu. Powodem były rozmiary plakatów, oraz kolosalne kwoty za produkt w przypadku dopasowanego rozmiaru.

Dzięki kuzynce mojego męża trafiłam na aukcję sprzedawcy, który w ofercie posiadał bardzo ciekawe wzory i  równie atrakcyjną cenę. Jednak, żeby nie było tak pięknie okazało się, że i w tym przypadku oferta nie obejmowała wymiaru 40x50, czyli odpowiedniego do posiadanych przez nas ramek. Moja wnikliwość czasami popłaca. Napisałam do sprzedawcy i takim oto sposobem trafiłam do sklepu DecoPrint w którym właściciel umożliwia zakup wybranego przez nas wzoru we wszystkich możliwych rozmiarach. 

Ku mojej radości niska cena nie oznaczała niskiej jakości i od niedawna dzieła tej firmy zdobią nasze ściany :D



Jeżeli jak ja, dodatkowo szukacie czegoś małego, zapraszam Was na stronę Eweliny, która na swoi blogu umieściła kilka bardzo ciekawych wzorów plakatów topograficznych w rozmiarach A4 i 13x18.  Wzory te są do pobrania za darmo. Każdy wzór w czterech ciekawych kolorach. Do naszego wnętrza pasuje kolorystyka czarno - biała, jednak Ewelina zadbała również o osoby lubiące kolorową topografię.

Nasz wybór od Eweliny
Przykładowe wzory do pobrania za darmo na blogu Eweliny

 Dla mnie te pozytywne hasła tworzą niesamowitą magię, która ładuje baterie na cały dzień. Bo czy nie cudownie jest obudzić się i w zasięgu wzroku mieć napis "Zawsze jest powód do uśmiechu", że "wszystko w życiu jest możliwe"?

A jak jest u Was? Lubicie takie dodatki w swoich domach?


Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Takie dodatki tworzą klimat pomieszczenia;)
    Sądzę że u nas też się one pojawią a źródła, które podałaś na pewno będą w tym pomocne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne plakaty :>
    Takie retro <3

    http://eensame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się plakaty i ciągle szukam tych wyjątkowych żeby zamieszkały u nas w domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mnie się to :) choć ja jestem zwolenniczką kolorowych, uwielbiam styl tzw. boho, mówię, jakbym wiedziała o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam różne dodatki, ramki, ozdoby... chyba częściej kupuję takie pierdołki niż ciuchy ;) Bardzo pomysłowe te plakaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie dodatki! Mam nadzieję, że za rok kiedy planujemy przeprowadzkę i ja będę mogła wrócić do podanego przez Ciebie sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A dlaczego one nazywają się topograficzne?

    OdpowiedzUsuń
  8. OK, doczytałam na blogu, do którego odesłałaś. Typograficzne :) Teraz wszystko jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :)
    Ja jeszcze nie mam swojego domu, wynajmuję, dlatego nie inwestuję w takie rzeczy, ale oczywiście gdybym miała, na pewno szukałabym dodatków, które wprawiałyby mnie w pozytywny nastrój każdego dnia :)
    A im coś bardziej wyjątkowe, ale za to klasyczne, tym lepiej :)

    Co do wakacji - wszystko przed Tobą :) W tym roku nigdzie nie wyjeżdżałaś, ale następnym razem na pewno nadrobisz :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. szał na nie minął? nie szkodzi, moim zdaniem nadal wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne plakaty, szukałam czegoś do pokoju Ali, lecę na polecany blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te plakaty, dla mnie ocieplają wnętrza i są nieodzowne. Dzięki za informację , na pewno skorzystam.. Do tej pory kombinowałam sama. Bo ceny mnie niestety gotowców odstraszały. Drukowałam u nas w druczku , kupowałam brystol i tanim sumptem stworzyłam coś dla siebie i dla Kuby do pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takze uwielbia te plakaty, w domu posiadam kilka plakatow w ramkach, i wielkim plusem jest to ze mozna zmieniac dowolnie i nawet zrobic samemu w domu, jesli sie dobrze pokombinuje.
    Takze jestem zdania ze taki napis ozdabia wnetrze ale takze i dusze,mala rzecz a cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że plakaty sprawdziły się u Ciebie! Hasło, które wybrałaś jest jednym z moich ulubionych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podobaja, ale takie plakaty można też bardzo latwo zrobić samemu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się takie motywy. Na pewno o nich będę pamiętała, gdy już będę miała własne mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Plakaty fajnie wyglądają i ja własnie od niedawna choruje na jakiś do pokoju Amelki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy ja wiem czy na plakaty topograficzne czas minął?! Przyglądając się różnym pismom opisującym wnętrza domu i projektantom projektującym wnętrza śmie twierdzić,że się z Tobą nie zgadzam. Moda jest na nie cały czas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka