Wiosenne dodatki do domu na każdą kieszeń


Od pewnego czasu w powietrzu czuć wiosnę - słońce coraz częściej wychodzi zza chmur, temperatury oscylujące w granicach +10 stopni C i to co kocham najbardziej - sklepy przepełnione kolorowymi wystawami. W takim okresie zawsze mam ochotę na jakieś zmiany, małe szaleństwo które pozwoli mi zapomnieć o tych wszystkich mroźnych dniach, które na szczęście za nami. Oglądam gazetki i poluję na coś nowego, na mały dodatek potrafiący ożywić każde wnętrze.

Śmiało można powiedzieć, że wykończenie wnętrza naszego domu dobiega ku końcowi. Jako, że jestem kobietą już szukam kolejnych dodatków, które tym razem przyczynią się stworzenia atmosfery na tarasie. Kolorowe dodatki zdecydowanie umilą nam czas spędzany na świeżym powietrzu.

Dlatego w czwartek ruszam na podbój wszystkim znanego marketu w którym to do zdobycia będą cudowne kolorowe dodatki do domu. Zdecydowanie oferowane klientom inspiracje są na tyle atrakcyjne, że każdy znajdzie coś dla siebie. A poniżej produkty, które mi przypadły do gustu :D

1) Dekoracje na stół i krzesła- KLIK

Tu mnie znajdziesz KLIK



Pierwsza myśl, która nasunęła mi się po zobaczeniu tych dekoracji - Oh gdyby Hubisiowa mama zobaczyła ten obrus tuż przed drugimi urodzinami Hubisia :-) 
Jeśli i Wy planujecie dekoracje z tym samym motywem przewodnim wystarczy czwartkowa podróż do wszech dostępnego marketu  :-) Moim zdaniem takie kolorowe dodatki również idealnie sprawdzą się podczas rodzinnego pikniku na świeżym powietrzu lub obiedzie w ogrodzie :D
 


2) Kolorowe poszewki w cenie 12,99 zł - KLIK
 
Muszę przyznać, że niebieskie poszewki z jaskrawozieloną obwódką są cudowne. Właśnie ta zieleń nadaje im życia i tworzy niesamowity efekt.  Myślę, że z tej kolorystyki również zadowolony byłby Kacperek :-)

Tu mnie znajdziesz KLIK

 3) Kolorowe fotele dmuchane KLIK


 Niebieski musi być mój. Jeżeli tylko jakość wykonania będzie na odpowiednim poziomie a kolor przedstawiony w gazetce zostanie zachowany w rzeczywistości - Biorę :D

Tu mnie znajdziesz KLIK

Pełną ofertę sklepu znajdziecie TUTAJ natomiast jeśli szukacie jednego miejsca zawierającego wszystkie aktualne wiosenne inspiracje wejdźcie TUTAJ

Pozdrawiam serdecznie
Karolina

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. fajne pomysły :) ten obrusik w groszki -ach czuc wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej spodobały się poduszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna, wiosna - aż się chce kupować i odświeżać mieszkania po zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobają te drukowane folkowe poduchy! Jak nie zapomnę to skoczę kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehheeheh, jak tylko zobaczyłam na FB zdjęcie, od razu pomyślałam "cholercia, żebym widziała ten obrus przed urodzinami Hubisia!" :-) :-) :-). Uściski dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie fajne są poduszki na krzesła przydałby mi się na nasz tarasik :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrus i poduszki na krzesła - rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My z mężem dopiero zaczynamy remont nowo zakupionego mieszkania a już też bym chciała kupować dodatki :D o niczym innym nie marzę jak puścić się w wir wiosennych zakupów choć nawet ściany i podłogi są jeszcze nie zrobiony :D
    Pozdrawiam serdecznie :)
    i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten obrus w kropki. .. ajć! ❤

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka