Mazurskie Spotkanie Blogerów

W moim domu pełno gadżetów przypominających o dniu 23 maja - dniu w którym po raz czwarty doszło do Mazurkiego Spotkania Blogerów. I chociaż nie miałam okazji uczestniczyć w trzech poprzednich spotkaniach to to o którym chcę Wam dziś napisać zrekompensowało mi poprzednie nieobecności :-)

Słoneczko na niebie, piękne zielono-żółte pola, imponująca długość ścieżek rowerowych oraz malowniczo usadowiony Gościniec u Kalicha .... - jako, że jestem wzrokowcem potrafiłabym tak godzinami zachwycać się wszystkimi elementami przyrody, które towarzyszyły mi przez pół dnia :D Trzeba przyznać, że miasto Węgorzewo to niezwykle urokliwe miejsce od razy rozkochujące w sobie turystów.

Natalia, Roksana, i Ania to trzy kobiety, które w codziennym zabieganym życiu potrafiły znaleźć czas na zorganizowanie tak sporego przedsięwzięcia jakim jest Mazurskie Spotkanie Blogerów

W pierwszej części spotkania  Roksana opowiedziała nam kilka słów o marce Mary Kay specjalizującej się w produkcji kosmetyków do pielęgnacji ciała, skóry oraz makijażu. 




Każda z uczestniczek spotkania miała możliwość przetestowania zestawu do pielęgnacji dłoni w skład którego wchodził peeling oraz krem intensywnie nawilżający. Przyznam, że pomimo, iż nie wierzę w natychmiastowe działanie kosmetyków, zestaw Mary Kay pozytywnie mnie zaskoczył - nie tylko pięknie pachniał :-) ale również  sprawiły, że skóra na moich dłoniach stała się delikatna i nawilżona.

Kolejną przyjemnością ze świata kosmetyków był zestaw do pielęgnacji ust, czyli peeling i balsam nawilżający. Delikatne działanie kosmetyków nie tylko odświeżało wygląd naszych ust ale również uwidoczniało i podkreślało ich naturalną barwę. Oj taki zestaw to coś dla mnie :D


W drugiej części spotkania Klaudyna - autorka bloga Tymoszko oraz właścicielka firmy Tulanki - przedstawiła swój punkt widzenia w kwestii współpracy pomiędzy blogerami a firmami. Tym razem Klaudyna wystąpiła jako właścicielka firmy i na podstawie realnych przykładów pokazała jak nie należy postępować w przypadku próby podjęcia współpracy z firmami. 

Prezentacja zawierała jedynie 10 slajdów zawierających przykładowe wiadomości otrzymywane przez Klaudynę od blogujących osób i w zupełności taka ilość wystarczyła, aby uświadomić odbiorcom jakie najczęstsze błędy popełniają autorzy takich wiadomości.

Podczas, gdy my miło spędzałyśmy czas na pogaduchach ANIMOSFERA czuwała nad najmłodszymi uczestnikami spotkania. Wspólne zabawy, malowanie twarzy, wspólne kolorowanie, ogólnodostępna wata cukrowa to tylko niektóre atrakcje jakie przygotowała ANIMOSFERA. Z resztą sami zobaczcie jak wielka radość maluje się na buziulkach dzieci :D




Natalia, Roksana, i Ania nie dość, że zorganizowały fajne spotkanie to również wspólnie z firmami hojnie obdarowali nas prezentami. 
Za podarunki dziękuję firmom:











 Przyłapana na wymądrzaniu się :D





























Uczestniczki spotkania:

















Dziewczyny dziękuję za ten wspólnie spędzony czas. Było mi miło Was zobaczyć oraz poznać osoby, których wcześniej nie miałam okazji poznać w realu   :-)

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Takie spotkania to czas niezwykle miło spędzony. A wiem to pomimo tego, że nigdy na takim nie byłam ;) Po prostu to widać. I przyznać też muszę, że faktycznie wywieźliście z tego sporo gratisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie spotkania, gdzie kobiety udawadniają, że po porodzie obca nam rola kur domowych :-)

      Usuń
  2. Jeszcze nigdy na takim spotkaniu nie byłam, ale wydaje mi się, że to chyba ten brakujący element w układance zwanej blogosferą:) Takie spotkania pewnie są kropką nad i - gdy można pogadać z blogerami i blogerkami w realu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doczekać się nie mogę swojego pierwszego spotkania blogerek już w lipcu w Poznaniu. Fajnie poznać osobiście inne blogerki, a przy okazji i nauczyć się czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, abyś miło spędziła tam czas :)

      Usuń
  4. Ja należę do blogerek, testujących kosmetyki i tym co lubię najbardziej są właśnie spotkania z innymi blogerkami;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że miałam okazję poznać Cie na żywo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również-mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy i będziemy mogły dłużej porozmawiać :)

      Usuń
  6. Przede wszystkim to gratulacje dla organizatorek za ogromny wkład w całe przedsięwzięcie i to juz czwarty raz!

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka