Czas tylko dla nas

W dniu w którym wróciłam do pracy zrozumiałam co oznacza zbyt krótka doba. Każdego dnia towarzyszyło mi odczucie, że nie jestem wystarczająco dobra w pracy oraz zaniedbuję swoje życie prywatne. Będąc w pracy myślami wracałam do domu. Wracając do domu byłam zmęczona, każdą wolną chwilę spędzam z Kacprem, a gdy moje dziecko zasypia nie wiedziałam w co ręce włożyć. Zostało mi to do dziś.

Nie zawsze mamy tyle wolnego czasu ile byśmy chcieli, nie zawsze udaje nam się zrealizować zakładany plan w 100%. Jednak jedno postanowienie w naszym domu trwa niezależnie od pory roku, pogody za oknem, czy ilości obowiązków nie zrealizowanych w dniach poprzednich.

Mamy to szczęście, że oboje pracujemy w miejscach czynnych jedynie od poniedziałku do piątku, gdzie weekendy mamy wolne i nie musimy spędzać ich oddzielnie. Dlatego też obiecaliśmy sobie, że niedziela jest naszym dniem. Dniem poświęcanym naszej rodzinie, a w szczególności naszemu dziecku.

To w sobotę w miarę możliwości organizujemy dzień tak, aby nadrobić zaległości i w niedziele móc cieszyć się sobą. Nie potrzebujemy szczególnych atrakcji, aby ten dzień móc spędzić razem. Chociaż przyznam Wam szczerze, że gdy zbliża się sobotnie po południe już mnie nosi :D W mojej głowie mnożą się pomysły, gdzie moglibyśmy pojechać, jakie ciekawe miejsca zobaczyć tak aby uniknąć siedzenia w domu :D

Są dni kiedy rano wyjeżdżamy nad jezioro, są dni kiedy spędzamy je na rowerze, są dni kiedy zostajemy w domu i spędzamy go na podwórku, bądź odwiedzamy Kacperkowych dziadków.

Gdy nadchodzi niedziela bez planów spacer po śniadaniu to obowiązkowy punkt naszego dnia. Stała trasa i stały punkt odpoczynku (czytaj plac zabaw). A co póżniej - Piknik na trawie? Czemu nie :D Wspólne czytanie bajek, robienie babek z piasku... Najważniejsze, aby były chęci i możliwości :D

 W życiu każdego dziecka przychodzi moment, kiedy koledzy i koleżanki zaczynają mieć coraz większe znaczenie, kiedy swój czas zaczynają dzielić pomiędzy rodziców, a rówieśników. Liczę się z tym, że i u nas czas ten nadejdzie i zapewne szybciej niż mogłoby się spodziewać :D Dni tak szybko mijają dlatego w naszym domu niedziela jest dniem, który celebrujemy i dbamy o naszą trójkę :D  





Lubię ten dzień i cenię czas spędzony w rodzinnym gronie. 
A jak jest u Was? Czy macie taki dzień tylko dla Was?

                                                         *************************
 
 Jeśli szukacie ciekawego rozwiązania do napoi na upalne dni, zajrzyjcie na stronę http://witeks.pl/ z której pochodzi nasz kubek.

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. U nas jest to jedynie niedziela i to nie zawsze. Odkąd zaczęliśmy budowę każda wolna chwila jest jej poświęcana.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też to jest niedziela :) Wtedy jesteśmy cały dzień sami w domu, bo na co dzień mieszkamy z teściami......W każdym razie spędzamy ten czas podobnie jak Wy : spacery, rowery, wspólne gry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jedt latwo pogodzic prace z wychowaniem dziecka, cos o tym wiem:-) tez czasami w pracy zastanawialam sie,jak mlodemu jest z opiekunką. Na szczescie sb i nd mam wolne, a mąz czasem w sb pracuje,ale polowe dnia. Nd tez jest dla nas zatem:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I u nas jest to niedziela, do obowiązków należy tylko obiad. Jest to czas tylko dla nas, dla naszej czworeczki :)

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka