Stojak na książki - Baran

Słyszałyście już to od swoich mężów? : Jak się baba uprze to nie ma zmiłuj :D Dokładnie tak było w przypadku mojej chęci posiadania baraniej półeczki na książki w Kacperka pokoiku :D

Będąc na etapie planowania wystroju wnętrza pokoju synka, wzdłuż i wszerz przeszukałam internet w poszukiwaniu inspiracji na ciekawe dodatki, które będą proste w swojej formie, w jasnych odcieniach i kształtach odpowiednich do dziecięcego pokoiku. Takim właśnie szperaniem natknęłam się na barana spełniającego funkcję półeczki na dziecięce książeczki. Wiedziałam, że może to być udany pomysł ze względu na dużą ilość posiadanych książeczek przez Kacperka :D



















W swoim rodzinnym domu znalazłam materiały niezbędne do powstania tego projektu. W ciągu godziny wszystkie elementy zostały naniesione na sklejkę i czekały na kolejny etap - wycięcie. Z powodu przeprowadzki etap ten wydłużał i wydłużał się, aż do zeszłego tygodnia. Moje upominanie męża przyniosło efekty :D Baran został wycięty i złożony, następnie pomalowany i następnego dnia zamieszkał w naszym domu :D

Jeśli szukacie pomysłu na ciekawe rozwiązanie, które dodatkowo da Wam troszkę przestrzeni na dziecięce - małych rozmiarów - książeczki zobaczcie jak łatwo możecie wykonać opisywanego barana. Przepraszam za jakość rysunku ale musiała go tworzyć samodzielnie w paincie, gdyż oryginalny szkic pobrany z internetu "wyparował" z mojego komputera :)





Kacperek obecnie przechodzi okres fascynacji słoniami, krówkami i konikami, a że baran mógłby być ciut mniejszy w garażu leży kolejny projekt - słoń o mniejszych gabarytach :D Liczę, że do końca tygodnia to słoń będzie pomieszkiwał w Kacperka pokoiku :D


Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Bardzo fajna! Ale szybko zacznie brakować miejsca na książki ;)) Nam by było potrzebnych ze 20 takich. Niemniej jednak na ulubione książeczki przy łóżeczku jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - stojak raczej jako gadżet z najbardziej lubianymi książkami tuż przy łóżku :D

      Usuń
    2. o tak! u nas książki już się nie mieszczą i wciąż nie mamy półeczek. taki baranek mógłby stać przy łóżeczku, żeby dziecko sięgało po swoje ulubione:)

      Usuń
  2. fantastyczny - gdyby nie to, że Julka już przestała być na etapie małych książeczek i baranków właśnie siedziała bym i robiła półeczkowego barana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie stojak nadaje się jedynie na małe kiążeczki

      Usuń
  3. Idealny do dzieciecego pokoju:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę mało książek się zmieści

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt, aby te najbardziej lubiane znalazły tam miejsce i były w zasięgu ręki :D

      Usuń
  5. o mamo ale świetna! zakochałam sie w niej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonka pokaż swoją artystyczną duszę :D do dzieła :D

      Usuń
    2. Karola chyba przeceniasz moje możliwości...! Ale serio wielki szacun jestem zachwycona!

      Usuń
  6. Śliczna półeczka, szkoda że Franio ma tak mały pokoik ;(.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo fajna i oryginalna półeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stojak, ja polecam puzzle Djeco! :)

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka