Słoń-albinos na dziecięce książeczki

W mojej głowie setki pomysłów, niezliczona ilość dodatków, które mogłabym wykonać sama, a jedyne co mnie w tym wszystkim ogranicza to czas. A dokładniej jego brak. Staram się nie marudzić, nie narzekać i wykorzystywać każdą chwilę jak najbardziej intensywnie. Wymyślam i realizuję, realizuję i przerabiam... :D

Uwielbiam dziecięce dodatki - ale to już wiecie. Prace manualne mnie relaksują - hmmm w sumie i to już wiecie :D A pamiętacie baranią półeczkę na książeczki -KLIK ? Baranek co prawda nie mieszka już  z nami  - niezły bysior był z niego i ze względu na tak duże gabaryty musieliśmy znaleźć mu nowy kącik u innego radosnego dzieciaczka - za to na jego miejscu zamieszkało nowe zwierzątko. Słoń albinos :D


Jako osoba początkująca wiem, że pierwszą rzecz muszę najpierw zepsuć, żeby móc nauczyć się czegoś nowego i żeby każda kolejna miała ręce i nogi. Dzięki baranowi nasz słoń-albinos jest mniejszy, lżejszy i solidniej wykonany. Nie kombinowałam jak wcześniej, jedynie narysowałam, mąż wyciął, pomalowałam i złożyłam :D

Efekt? Sami zobaczcie :D





Może właśnie Ty poszukujesz ciekawego rozwiązania do pokoiku swojego dziecka? Jeśli tak to może akurat ten wpis stanie się dla Ciebie inspiracją :D Wykonanie bardzo proste - jedyne co ci potrzeba to: kawałek sklejki, wyrzynarka bądź stolarz, który wytnie to za grosze i farba w odpowiednim kolorze :D 

Szkic słonia wykonajcie bazując na wpisie o baraniej półeczce - KLIK.

Powodzeniaaaaaa :D

Ściskam serdecznie
Karolina

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Cudowny pomysł! Zgrany z Was duet! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoń jest rewelacyjny :) u nas brakuje miejsca na książeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoniowa półeczka jest po prostu BOSKA!, do Ali pokoju to chyba potrzebowałabym żyrafy, by pomieściła wszystkie książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe u nas żyrafa jest następna w kolejce :D

      Usuń
  4. to jest niesamowite, chcę takiego słonia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda, maluszek ma dostep do ulubionych książeczek:)

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka