Świąteczne prezenty dla 2-latka, część II

Im dłużej szukam brakujących prezentów dla Kacperka, tym więcej perełek znajduję w internecie. Sama też powoli zauważam, że święta te - na własne życzenie - doprawiają mnie o zawrót głowy, gdyż chciałabym wszystkimi poniższymi produktami obdarować swoje dziecko. 

W drugiej części świątecznych inspiracji dla 2-latka znajdziecie cztery propozycje, które uplasowały się w ścisłej czołówce mojej listy "must have" :-) (pierwsza część---TUTAJ)

                                                       KOLOROWA MOZAIKA
źródło:internet, prezent dla 2-latka, Quercetti, FantaColor

Kupując powyższy zestaw dla naszego dziecka znajdziemy w nim kolorowe guziki, podstawkę z "szybką" dostosowaną do wielkości guzików oraz kilka prostych obrazków. Dzięki temu produktowi nasze dziecko między innymi uczy się umiejętności rozróżniania kolorów oraz sprawności dopasowywania guzików do otworów. Dzięki większej ilości kolorowych obrazków uwaga naszych pociech przez dłuższy czas będzie skupiona na tym produkcie, a dodatkowo ich prosta forma pozwala nam - kreatywnym rodzicom na samodzielne ich przygotowywanie chociażby za pomocą programu Paint.

                                                                      KSIĄŻKI

źródło internet, Wydawnictwo Babaryba, prezent dla 2-latka

Jestem zakochana w książkach i moim zdaniem są one idealnym prezentem na każdą okazję, niezależnie od wieku osoby obdarowywanej. Powyżej znajdziecie 5 książek, które skradły moje serce i które mamy i polecamy, bądź planujemy mieć. Wydawnictwo Babaryba w ostatnim czasie jest naszym ulubieńcem dlatego to właśnie ich pozycje tutaj prezentuję. Książeczkę "Klapu Klap" Kacperek zna niemal na pamięć poprzez częstotliwość jej oglądania, "Naciśnij mnie" niestety nie wzbogaciła jeszcze naszej biblioteczki jednak bardzo przypadła Kacperkowi do gusty podczas wizyty u kuzynki :-)... Książki te zachwycają nie tylko jakością, kolorystyką ale również ogromnym wpływem na rozwój dziecka. To dzięki pozycji "KLAP KALP" Kacperek zaczął naśladować dźwiek robiących się tostów czy mężczyzny podnoszącego ciężary :-) Polecam bo książeczki warte uwagi :-) Sami zajrzyjcie na stronę Wydawnictwa BABARYBA i przekonajcie się o ich bogatej ofercie

DREWNIANY STOLIK DO MAJSTERKOWANIA/WBIJANIA


źródło internet, prezent dla 2-latka, stolik do majsterkowania/wbijania

Moje największe odkrycie ostatniego wieczoru. Zakochałam się! Co prawda na chwilę obecną ze względu na cenę muszę z tego prezentu zrezygnować, jednak już w styczniu Kacperek świętuje swoje urodziny, a ja właśnie znalazłam dla niego prezent z tej okazji :) Drewniane elementy, narzędzia dzięki którym Twoje dziecko będzie mogło naśladować tatę przy drobnych pracach domowych, nauka dokładności poprzez wkładanie elementów w otwory na blacie stołu, zabawa (bezpiecznym) młotkiem..... jak dla mnie same plusy :-)

 LEGO DUPLO

źródło internet, prezent dla 2-latka, Lego Duplo


W kwestii klocków Lego Duplo muszę przyznać bez bicia, że to nie ja je odkryłam - a dokładnie znalazł je mój mąż u teściów w szafie :-) Mało słyszałam o tych klockach. Zawsze, gdy ktoś ze znajomych mi osób mówił o Lego to używał dopełnienia "Friends" lub "Citi". Po informacji od męża, że Kacperek dostanie od dziadków jeden z zestawów Lego Duplo zgłębiłam wiedzę na ich temat i przyznaję, że "moi teście mają gust" :-) Klocki te nie tylko same w sobie sprawiają ogromną frajdę naszemu dziecku ale również dają wiele możliwości dzięki uniwersalności elementów pozwalającej na łączenie kilku, różnych zestawów. Farma, kolejka, samochody, zwierzątka.... razem zbudujcie ogromny plac zabawy :-)


Co Wy dodalibyście jeszcze do tej listy?

Pozdrawiam
Karolina

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Bardzo fajne prezenty :)
    Książki powyższego Wydawnictwa uwielbiamy ( polecam przygody Turlututu ).
    Lego Duplo nr jeden wśród zabawek. Kuba otwiera rano oczy i pierwsze co leci po klocki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałaś mnie tym komentarzem, żeby jeszcze bardziej skupić swoją uwagę na tych prezentach. Pozdrawiam :-D

      Usuń
  2. Te drewniane warsztaty są po prostu mega ! Sama się zastanawiam czy nie kupić ;)
    www.kolorowe-usta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda!! Gdy je zobaczyłam od razu wpadły mi w oko :)

      Usuń
  3. Fantastyczne prezenty :) Dla 2-latka/ki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zabawki firmy Quercetti. Moje dzieciaczki mają Marble Run Maxi. Z kolei chrześniakowi kupiłam przyrząd do nauki tabliczki mnożenia również tej firmy.

    Zapraszam do siebie :)

    http://testowaniaczas.blogspot.com/2015/10/marble-run-maxi-6588-od-quercetti.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo produktów tej firmy jest warte uwagi :-)

      Usuń
  5. Co do mozaiki i mini warsztatu drewnianego, to wiem, że na to jeszcze za wcześnie na Olusia, dostał taki drewniany zestaw majsterkowicza od Mikołaja. Duplo to hit na lata i ciągle powiększamy kolekcję Olusia. Co do książek Babryby to mam wśród nich kilka ulubieńców. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy dla chłopaka czy dla dziewczyny. Bez znaczenia. Zawsze i wszędzie LEGO :)

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka