MUM bloga vol. 3

Zakładając bloga nie miałam bladego pojęcia, że organizowane są spotkania dla miłośników pisania. Tak na prawdę nigdy nie wgłębiałam się w ten temat, gdyż moje początki były nieśmiałe i nie wiedziałam czy istnienie tego miejsca nie będzie miało szybszego końca niż początku :-) Z każdym kolejnym miesiącem coraz dokładniej poznawałam ten świat i zauważyłam jak wiele inicjatyw jest podejmowanych przez blogujące osoby. Jeśli śledzicie moje wpisy to zdążyliście zauważyć, że osobiście nie biorę udziału w owych spotkaniach i nie dlatego, że mam coś przeciwko nim, gdyż uważam że to bardzo fajna sprawa. Jedynym powodem jest zbyt mało rodzinnych chwil i chęć spędzania ich jak najwięcej. Wyjątkiem są spotkania organizowane przez Sylwię i Olę czyli zgrany duet tworzący Olsztyńskie Blogerki.

Cechą charakterystyczna tych spotkań i jak dla mnie zarazem ich największym plusem jest brak ścisłego grafiku i planu przebiegu spotkania. To na spotkaniu Olsztyńskich Blogerek można spokojnie wypić kawę, porozmawiać ze wszystkimi uczestniczkami oraz miło spędzić czas w groni kobiet mających ten sam pogląd na dane kwestie co ty.

Ale od początku :)

26 czerwca, gdy z nieba lazł się żar ( cecha charakterystyczna owych spotkań :-D ) Ola i Sylwia zaprosiły blogujące mamy na wspólne spotkanie pod hasłem MUM bloga vol. 3. Restauracja U Artystów i 10 na prawdę fajnych kobiet (Ola, Sylwia, Magdalena, Klaudyna, Agnieszka, Ania, Roksana, Natalia, Agnieszka i ja - to musiało się udać :-)

Na początku Sylwia opowiedziała nam o możliwościach jakie daje nam wordpress oraz jak w szybki i łatwy sposób możemy wykorzystać te możliwości do promocji produktów w ramach współpracy barterowej. To dzięki Sylwii zrozumiałam jak wiele nauki jeszcze przede i jak daleko mi do bycia blogerką :-) Dzięki Sylwia :-)

Klaudyna będą nie tylko autorką bloga Tymoszko ale również producentką produktów oferowanych w sklepie Tulanki poruszyła temat współpracy na linii bloger- firma. Jakie informacje powinien zawierać mail skierowany do firmy jeśli już decydujemy się na podjecie pierwszych kroków do współpracy a czego powinniśmy unikać, jakie są najczęstsze błędy popełniane przy współpracy i na co zwrócić szczególną uwagę - to tylko niektóre punkty o których dyskutowałyśmy i które uświadomiły mi jak jedna odpowiedź może pozytywnie lub negatywnie wpłynąć na mój wizerunek w oczach przedstawiciela firmy.

Jako, że całe lato w tamtym dniu było jeszcze przed nami Roksana poprowadziła panel poświęcony pielęgnacji skóry w tym szczególnie ciężkim okresie w którym jesteśmy narażeni na poparzenia słoneczne. Zaczęło się od kosmetyków, a skończyło na okularach słonecznych dla naszych dzieci. Te kobiety :-)  Niezwykle ważne jest to, aby nasze pociechy nie nosiły zwykłych ogólnodostępnych na każdym bazarze okularów, a żeby były to okulary z filtrem, które chronią a nie szkodzą.

Podczas, gdy my miło spędzałyśmy czas na rozmowach dziewczyny z Wizart zadbały o obecne na tym spotkaniu dzieci. Sami z resztą zobaczcie :-)

Ja natomiast dziękuje Wam - Ola i Sylwia, za miło spędzony czas i możliwość bycia częścią tego spotkania.

Sponsorzy, którzy niezwykle hojnie nas obdarowali :-) Dziękujemy :-)




















Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Widać, że spotkanie udane :) Szkoda, że nie wiedziałam o nim. Ale ono chyba było w czerwcu, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w czerwcu :D Szkoda bo chętnie bym Cię poznała :D

      Usuń
  2. To musiało być fajne spotkanie. Super, że masz w swojej okolicy taką zgraną grupkę blogerek. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spotkania są cudowne. Nie ma to jak spotkać osobiście inną blogerkę 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. A my się cieszymy, że byłaś z nami. Cudownie było znów Cię zobaczyć Karola. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka