Taras w bieli i czerni

Czy wiecie, że pomysł na taras siedział w mojej głowie od blisko dwóch lat jednak dopiero w tym roku został zrealizowany?! Trochę to trwało, a przyczyn tego opóźnienia było kilka jednak najważniejsze, że od kilku tygodni możemy cieszyć się tym co jest w 100% moje  - żeby nie było, że tylko moje dodam, że mąż również zadowolony :D
the moments of life, taras, mały balkon

Oglądając aranżacje udostępniane w internecie znajdowałam elementy idealnie wtapiające się w moją ogólną wizję i małymi kroczkami własnoręcznie tworzyłam każdy z tych elementów. A od samego początku aranżowania tarasu towarzyszyły mi dwa główne założenia:
  1. Gra kontrastów - tak wiem, że obecnie panuje moda na styl skandynawski w którym biel jest mieszana z ...bielą jednak w nieco innym odcieniu :) Uważam, że tego typu wystroje są bardzo przyjemne dla oka i na prawdę bardzo ładnie wyglądają jednak totalnie do mnie nie pasują. Uwielbiam akcenty, pojedyncze elementy które im bardziej wyróżniają się na tle całości tym bardziej przypadają mi do gustu. Jako, że w domu mam akcenty zieleni, niebieskiego, fioletowego i bordowego, tak na tarasie zapragnęłam czegoś spokojnego i eleganckiego za razem. Padło na biel i czerń z dodatkami ukochanego przeze mnie odcienia drewna.
  2. I mniej ty lepiej -  wiem, wiem, kolejne odchylenie od panującej mody:-) Chryzantemy, pelargonie, pomidory, zioła...sporo tego. Również marzę o drabince wypełnionej doniczkami z ziołami ale to za rok i w innym miejscu. W tym miejscu zależało mi, aby Kacper miał swoje miejsce do zabawy i abym miała go na oku w momencie, gdy wykonuję jakieś czynności w domu, a Kacper bawi się na świeżym powietrzu.
the moments of life, taras, mały balkon


Meble zostały kupione 2 lata temu na wyprzedaży w Obi - koszt ok 300 zł. Cena atrakcyjna a i przy odrobinie zaangażowania efekt na prawdę zadowalający.

Poduszki na siedziska wykonałam samodzielnie. U każdego tapicera możecie nabyć gąbkę - tutaj grubość 5 cm, która zostanie Wam wycięta na wymiar. Każdą z gąbek obszyłam materiałem z Ikei, który moim zdaniem jest genialny - zarówno faktura jaki i jakość idealnie nadają się na obicia poduszek na siedziska.
Materiał TUTAJ -KLIK

the moments of life, taras, mały balkon

Drabina, drabina, drabina- uwielbiam!!. Jak tylko ją ujrzałam u Baba Ma Dom wiedziałam, że muszę ją mieć. Tak bardzo jej pragnęłam, że zaprzyjaźniony stolarz obdarzyła nas materiałem na 2 sztuki cobym mu tyłka nie zawracała o kolejny materiał :) I mam ją a na niej doniczki z uwielbianą lawendą.

Doniczki - Świat Udanych Zakupów, cena 12,99 zł/sztuka
the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon
Poduszki - Ikea KLIK :D
Lampion - Ikea KLIK :D
Uwielbiam te sklepy i mogłabym w nich zamieszkać lub chociaż połowę zgromadzonych tam produktów zabrać do domu :D

the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon



the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon


the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon

the moments of life, taras, mały balkon

Na moje liście "must have" kolejne produkty, które idealnie pasowałyby do wystroju tarasu. Większość z nich To IKEA więc jeśli macie jakiś bon, którego nie chcecie wykorzystać to piszcie - chętnie przygarnę :D

A poniżej zdjęcie tarasu przed metamorfozą :D
Jest różnica?

the moments of life, taras, mały balkon


To kto wpadnie na kawę - czarną lub białą ? :D

Pozdrawiam
Karolina

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Fenomenalnie piękny taras! Sama bym na takim posiedziała z książką i kawą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawę mam, książkę również więc wpadaj razem się zrelaksujemy :-)

      Usuń
  2. Muszę powiedzieć Ci, że jestem totalnie zachwycona tym tarasem! Błagałabym pogodynki przed ekranem tv o pozytywnych wieściach i słonecznych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fantastycznie! ♥ Wydaje mi się, ze już zachwycałam się nim na Instagramie. Biel to zdecydowanie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący blog, super urządzony taras!

    OdpowiedzUsuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka