Warmińsko Mazurskie Spotkanie Blogerów vol.6


Podziwiam tą kobietę, która będąc Mamą dwójki dzieci, kobietą aktywną zawodowo i osobą mając jedynie 24 h w ciągu doby potrafiła dodatkowo zorganizować spotkanie dla blogujących mam. Organizacja spotkania poszła tak sprawnie, że zabrakłoby dnia na wszystkie przewidziane atrakcje dlatego każda z uczestniczek była przygotowana na weekendowe Warmińsko Mazurskie Spotkanie Blogerów vol.6.  A to wszystko dzieło jednej osoby - Roksany, autorki bloga Dzwoneczkowa. Brawo Roksana :-)



Każdego dnia miałam okazję uczestniczyć w pogaduchach o tematykach bliskich memu sercu. Ale od początku - na pierwszy ogień poszła Sylwia, która opowiadała o zdjęciach i istocie ich podpisywania w celu dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców. Natomiast Ania zawodowo zajmująca się fotografią poruszyła temat zdjęć wykonywanych stricte na Instagram przy użyciu naszych telefonów. Każda z nas miała okazję dowiedzieć się jakie błędy popełniłyśmy na naszych profilach, czego unikać, oraz w jakim kierunku powinnyśmy podążać. Trafne spostrzeżenia dające do myślenia oraz ukierunkowujące na kolejne działania.

Podczas spotkania odwiedziła nas Agnieszka aktywnie działająca w Fundacji Przyszłość Dla Dzieci. Fundacji pozyskującej środki na rehabilitacje, badania, zabiegi, leki, przejazdy, (...) dla dzieci chorych, którzy takiego wsparcia potrzebują. Fundacji, która pod swoimi skrzydłami skupia dzieci do 18 roku życia i której zakres działania jest tak obszerny, jak rozległe są potrzeby związane z chorobami dzieci. Dzięki sporemu zaangażowaniu firm wpierających WMSB podczas spotkania została przeprowadzona licytacja oferowanych produktów dzięki, której cała uzyskana kwota została przekazana na rzecz Fundacji Przyszłość Dla Dzieci.
 

Drugi dzień zaczął się bardzo aktywnie - Ania poprowadziła warsztaty fotografii wykonywanej telefonem. Warsztaty, które zaciekawiły i w całości wciągnęły chyba każdą uczestniczkę spotkania - nawet mnie pomimo, że Młody był ze mną i miał całkowicie odmienne zdanie w kwestii spędzenie tego czasu :) Kątem oka podglądałam poczynania innych uczestniczek, wytężałam słuch, aby jak najwięcej informacji do mnie dotarło :-) Efekty tych dwóch godzin są na prawdę imponujące i miło było je oglądać na Instagramie innych uczestniczek spotkania.

Ponadto były pogaduchy o kosmetykach i nowinkach kosmetycznych dzięki pani Anecie z firmy Golden Rose, o miodach dzięki firmie Miody Wileńskich oraz o świecach zapachowych pobudzających nasze zmysły dzięki Party Lite






Dziękuję Wam dziewczyny za ten miło spędzony czas i cieszę się, że mogłam uczestniczyć w WMSB vol. 6 


p.s. Zdjęcia wykonane przez Roksanę, Agnieszkę i mnie :-)

Pozdrawiam 
Karolina

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Bardzo miło spędzony super, że miałam okazję Cię poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. To był bardzo dobrze spędzony czas... Rzadko mamy okazję do spotkania, więc tym bardziej było mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Btlo bardzo fajnie!

    Niektóre zdjęcia są także mojego autorstwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są takie blogowe spotkania. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na to, że było super spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie spotkanie warte uwagi, gdyż wnosiło coś dodatkowego. Żadko bywam na podobnych spotkaniach jednak olsztyńskie zawsze :D

      Usuń
  6. Miło było Cię poznać i chwilę porozmawiać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wzajemnością :-) p.s. Tonik z octu jabłkowego sprawdza się idealnie - dzięki za przepis :-D

      Usuń
  7. takie inicjatywy są naprawdę świetną sprawą! Sama miałam okazje uczestniczyć dopiero w jednym spotkaniu blogerów, ale było tak niesamowicie, że marzy i się jeszcze kilka takich spotkań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się na jednym z nich spotkamy :-) byłoby miło :-)

      Usuń
  8. Świetne spotkanie :) Ja nie mam czasu, żeby na nie jeździć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matka u mnie to samo- nie jeżdżę po Polsce, aby uczestniczyć w takich spotkaniach (zwyczajnie nie czuję takiej potrzeby, a te duże na skalę całego kraju mnie przytłaczają) ale te w moim mieście jeśli tylko mogę chętnie :-)

      Usuń

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka