Główny powód dla którego warto kupować buty, czyli o kobiecym butoholiźmie

Co uszczęśliwia kobiety? Między innymi zakupy 😀 A co kobiety kupują najchętniej - BUTY . "Butoholizm" to kobieca przypadłość, która dopada niemal każdą z nas. Mnie na pewno 😉 Na chwilę obecną nie planuję z tym walczyć. Bo i po co? Skoro jestem kobietą to mam do tego prawo i planuję z niego korzystać zważywszy na fakt, że zakupy odzieżowe przestały mnie cieszyć jakiś czas temu 😀



Mamy wiosnę, niedługo przyjdzie lato, a tym samym moja potrzeba kupowania nowych par butów wzrasta z każdym miesiącem. Nie wiem jak to jest, że w okresie jesienny i zimowym potrzebuję po jednej, dwóch par butów max, natomiast w okresie wiosennym i letnim .... 

Jestem fanką butów o delikatnych pastelowych odcieniach, tych o złotym i beżowym odcieniu pięknie podkreślającym opaloną skórę i tych sportowych, które dają mi największy komfort w życiu codziennym.

Gdybym miała policzyć ilość posiadanych butów wg ich rodzaju to w ciemno wiem, że najliczniejszą grupą są szpilki. Mam bzika na ich punkcie i nie przeszkadza mi fakt, że to w nich moje nogi męczy się najbardziej, to o ich zdjęciu marzę po pierwszej godzinie i to one niszczą się najszybciej (po kilkukrotnym prowadzeniu samochodu w szpilkach ich obcasy mają widoczne ślady użytkowania wywołane ocieraniem o wycieraczkę 😠).

Buty sportowe? Bardzo chętnie. To właśnie w nich pokonuję kilkukilometrowe trasy, jeżdżę na rowerze, gram z Młodym w piłkę i idę do pracy, gdy wiem że czekają mnie zakupy zaraz po jej zakończeniu. Pomimo, że moja figura nie jest stworzona do "płaskich" butów i tak noszę je najczęściej. Wygoda przed wszystkim.



Zakładając profil na FB nie myślałam, że ten portal społecznościowy tak bardzo uszczupli mój budżet. Reklamy sklepów z ciuchami i butami kuszą do tego stopnia, że zaczęłam zamawiać buty ze stron sklepów internetowych 😒

Pierwszy i na nieszczęście mojego budżetu udany zakup to zakup tych brudnoróżowych szpilek ze sklepu born2be. To był ślub kuzynki - klasyczna granatowa sukienka i przełamanie klasyki kolorowymi butami i torebką w tym samym odcieniu. W maju dwie komunie na które udało mi się kupić sukienkę z dodatkami w tym samym odcieniu. Chyba zaczynam się sama przed sobą tłumaczyć z kolejnych zakup, prawda?

Również Młodemu na tę okazję zamówiłam trampki w sklepie internetowym. Potrzebowałam konkretnego modelu i niestety nie mogłam go znaleźć w mieście w którym mieszkamy. Zaryzykowałam. Tu niestety nie pykło - buty okazały się za duże. Odesłałam. Otrzymałam zwrot i zamówiłam mniejsze. Prawda jest taka, że o ile butów dla osób dorosłych jest pełno, o tyle tych dziecięcych niczym na lekarstwo. A to brak pełnej rozmiarówki, a to same odcienie bieli, której nie sposób utrzymać w czystości. Nawet jakbym bardzo chciała to są momenty, że zakupy ze sklepu internetowego to jedyne wyjście.

Sklepów oferujących sprzedaż wysyłkową  jest sporo. Wcześniej wspomniałam Wam o sklepie z eleganckimi butami. Jeśli szukacie sklepu z butami sportowymi to szeroki asortyment ma sklep https://1but.pl/. W sklepie tym macie możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Dla mnie opcja zwrotu a nie wymiany ma ogromne znaczenie, gdyż dokonanie zakupu nie wiąże mnie z danym sklepem w przypadku niezadowolenia/niedopasowania. Gdyby tak było Młody nie miałby trampek, gdyż najmniejszy oferowany rozmiar okazał się dla niego za duży więc zmuszona byłam do zakupu w innym sklepie. Dokładnie zapoznajcie się z warunkami zakupu - na stronie  https://1but.pl/   na samym dole zakładka "Zwrot towaru".


     

W obecnych czasach konsument jest chroniony tyloma paragrafami, że sama ich nie ogarniam. Ale wiem, że dokonując zakupu mam prawo dokonać zwrotu/wymiany (mniej preferowana opcja) w czasie ściśle określonym w warunkach umowy.

Czasami warto zaryzykować jeśli pragniemy mieć coś co nie jest dostępne od ręki oraz dodatkowo daje nam małe prawdopodobieństwo powielenia tego zakupu przez inną bliską nam osobę.

Kobiety powinny inwestować w buty bo to one dodają nam elegancji i sprawiają że możemy poczuć się wyjątkowo. Z ciuchami jest różnie za to buty to najlepszy przyjaciel kobiety bo one zawsze pasują - niezależnie od tego ile przyjdzie nam kilogramów po zimie 😉


A jak jest u Was? "Butoholizm" stwierdzony?


Pozdrawiam
Karolina



Udostępnij ten post

100 komentarzy :

  1. Ja jestem totalną butoholiczką i już nie mam gdzie tych butów trzymać ;) A ostatnio mam fazę na srebrne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście rozumiem Twoja przypadłość. Co prawda srebrnych nie mam, ale nie mówię, ze niedługo nie będę miała :D

      Usuń
    2. Łososiowe teraz na modzie:)

      Usuń
  2. Ja właśnie chyba jestem jakaś dziwna.... Uwielbiam kupować, mieć piękne ubrania i dodatki, ale jakoś z tymi butami mam zawsze problem, nie umiem dobrać, często jak jakieś kupię to później w nich nie chodzę. Najwięcej mam butów sportowych (te umiem kupować :D) chociaż na co dzień chodzę raczej w sukienkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraszynka musimy iść razem na zakupy bo u mnie problem z ciuchami a z butami żaden :) Będziemy sobie nawzajem doradzać :D

      Usuń
  3. Buty od zawsze były moim fisiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam milion butów i spodni, a potem się dziwię, że bluzek w sumie to nie mam haha

    OdpowiedzUsuń
  5. ah buty uwielbiam ;) już moja roczna córa pała miłością do butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah buty, oczywiście trzeba mieć sporo, bo muszę pasować do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam butów jakoś nadzwyczaj dużo, za to każde lubię i pasują do wielu zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mi się bardzo podobają to nie umiem sobie odmówić, oczywiście mam pewien próg cenowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ponad 20 par, mojego chłopaka doprowadza to do szału :D

    OdpowiedzUsuń
  10. taki nasz kobiecy przywilej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to tak jak jak jestem Myszkoholikiem, !

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty to nasza druga miłość, zaraz po sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis :) Jeden z twoich lepszych, masz dryg do pisania;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no chcoiażby warto dlatego, że kobiecie od razu się humor poprawia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. takie ze zdjęcia mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. alee super <3 buty są najlepsze, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  17. buty i torebki moja miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę chłopakowi pokazać ten wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale buty. Fajny artykul pzdr :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super buciki dla kobitki:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wpis! Uwielbiam buty <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kupować nowe buty :) Wpis idealnie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny artykuł :) z niecierpliwością czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również jestem megafanką bucików, kocham je w ich przeróżnych wcieleniach i ciągle jestem nienasycona. Twoje propozycje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  25. butoholizm to moja przypadłość :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak cierpię na butoholizm wrodzony. Razem z moją mamą mamy na punkcie trzewików totalnego bzika i nie ważne czy to eleganckie szpilki, płaskie czy sportowe, buty to nasz sport rodzinny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię ładne butki, ale kupuję w miarę rozważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam buty, mam już całą szafę, nie zaliczę ich.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja raczej nie,choć butów mam dużo ale nie aż tak. kupuje kiedy potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tak mam bardzo dużo butków nie mam gdzie ich pomieścić

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty to bardzo istotna część stylizacji. Przykładam do nich ogromną uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne i porządne buty to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Żona moja ukochana również uwielbia buty. Raz nawet zrobiłem jej "butowy" prezent - co było błędem :P Od tamtej pory dostaje karty podarunkowe do "buciarni" i sama sobie wybiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Butów nigdy za wiele, wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak właśnie jest. Uwielbiam buty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja żona uwielbia buty. Generalnie lubi zakupy, zwłaszcza te internetowe. Nie wiedziałem, że mimo że za przesyłkę się przeważnie jeszcze dopłaca to i tak takie zakupy się opłacają. Tym bardziej jak się dużo za przesyłkę nie płaci jak to jest w https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ . No i paczkę można sobie sprawdzić gdzie jest.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie należę do grona kobiet, które buty uwielbiają. Niestety nieubłaganie lato się kończy, więc pomału rozglądam się za jakimiś botkami czy sztybletami. W sklepach internetowych nie ma problemu żeby sobie coś wybrać. Ja na https://butymodne.pl/damskie-filippo-skora-ekologiczna-c531.p143.f117.html mam takie czerwone upatrzone. A takich jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Która kobieta nie lubi butów słuchajcie. No ja zdecydowanie lubię. Tym bardziej, że nie się mieć dwóch czy trzech par. Inne do pracy, do chodzenia na co dzień. A to jakaś impreza zbiera się ich trochę. A jeszcze jak trafiłam na takie ceny i wybór jak na https://butymodne.pl/super-mode-skora-ekologiczna-p231.f117.html to czasem to szkoda nie kupić słuchajcie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wydaje mi się, że coraz więcej mężczyzn też cierpi na butoholizm. Nie dziwę im się jest tyle pieknych par butów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ładne różowe szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodów, dla których warto kupować buty jest wiele! ;) Buty przecież są odzwierciedleniem naszego charakteru... U mnie "butoholizm" trwa już dłuższy czas i ja akurat uwielbiam chodzić w półbutach. Większość z nich wygląda bardzo elegancko i można założyć je do czegokolwiek. Każdy ma swoje preferencję, swoją klasę i styl. Ważne, aby zawsze czuć się komfortowo, ale też świetnie wyglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Buty to bardzo ważny element każdego stroju. Warto posiadać wiele modeli, aby łatwo dopasować typ obuwia do wybranej stylizacji.
    https://jazzymango.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba zaczynam się sama przed sobą tłumaczyć z kolejnych zakup, prawda?

    OdpowiedzUsuń

the moments of life - Polska © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka