Rozdanie dla czytelników the moments of life

Bez wahania mogę napisać, że gdy na świat przychodzi nowy członek rodziny nasze życie staje do góry nogami. Następuje połączenie ekscytacji, radości i całej masy obaw. 
W dniu w którym dowiedziałam się, że jestem w ciąży oczami wyobraźni widziałam Kacperka i wszystko to co chciałam, aby moje dziecko miało miało gdy będzie już z nami. Potrafiłam całymi dniami oglądać ciuszki dziecięce, wybierać kosmetyki do pielęgnacji ciała czy śledzić trendy modowe w rozmiarze 62 :-)


Ileż to ja czasu spędziłam na wyborze wózka dla swojego Syna, kocyków, otulaczy itp. Gdy nadszedł moment wykańczania pokoiku Kacperka zarywałam nocki na rzecz szukania inspiracji, przeglądania mebelków, dywaników.... Jeszcze wtedy nie wiedziałam, że sklepy oferują tak szeroką gamę produktów ozdobnych - fototapety, tapety flizelinowe, farby akrylowe, naklejki ścienne.... głowa mała :D

Dziś wspólnie z firmą Canpol Babies pragniemy chociaż odrobinę ułatwić Wam poszukiwania idealnych produktów dla Waszego dziecka. Dlatego w bardzo łatwy i szybki sposób możecie wygrać mini wyprawkę dla swojego dziecka. Zestaw z okrycie kąpielowym "Newborn baby" może być Twój.  Szcegółów szukaj na naszym funpage :-)

Zapraszam cieplutko


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

the moments of life © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka